  • 1. Data: 2004-10-21 20:15:46
    Temat: Nękanie głuchymi telefonami
    Od: "n3lly" <piotr.derylo@(nospam)klub.chip.pl>

    Witam
    Ktoś mnie nęka cały czas głuchymi sygnałami na telefon komorkowy. Oczywiscie
    znam nr , dzwoniac jednak nikt nie odbiera. Co z takim fantem zrobic
    poniewaz mam juz tego dosyc? Jakie sa mozliwosci prawne i szansa na
    dowiedzenie sie kto to jest?

    Piotr

  • 2. Data: 2004-10-22 07:01:06
    Temat: Re: Nękanie głuchymi telefonami
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    zglos prokuratorowi?????
    albo lepiej wyslij sms, ze zamierzasz to uczynic, moze poskutkuje.....

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 3. Data: 2004-10-22 07:03:21
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Włącz tzw. cichy dzwonek dla tego wybranego numeru, w następnym kroku odbieraj
    połącznie i przechodź na 'mute/wyciszenie' niech
    płaci...
    JaC
    PS. Może ktoś przez pomyłkę dzwoni na miejski policyjny/wojskowy 60.......

  • 4. Data: 2004-10-22 08:56:37
    Od: "n3lly" <piotr.derylo@(nospam)klub.chip.pl>

    A mozna cos takiego w Nokii ustawic? bo nigdy nie probowalem.

    Piotr

  • 5. Data: 2004-10-22 09:12:27
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    sluchaj, jak masz nokie to moze to jej syndrom, figurujesz u kogos jako
    pierwszy w ksiazce i sie samo przez nieuwage przyciska............
    moj maz Adam i mamy mnostwo takich niechcianych telefonow od
    znajomych........ucza sie na rachunkach telefonicznych........swoich
    oczywiscie i na szczescie dla nas........., my z kolei zaczelismy wykazywac
    pewna upierdliwosc co do tego aby figurowal w ksiazkach telefonicznych u
    znajomych pod nazwiskiem a nie imieniem, hihihihi

  • 6. Data: 2004-10-22 10:56:13
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    > znajomych pod nazwiskiem a nie imieniem, hihihihi

    he he to nie jest wcale takie smieszne bo mam nazwisko na A

    VG

  • 7. Data: 2004-10-22 11:16:39
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik Van pisze:

    > he he to nie jest wcale takie smieszne bo mam nazwisko na A
    Niech se ludziska ustawią w telefonach "AaaaObsługaKlienta"
    i nr do niej, bezpłatny.

  • 8. Data: 2004-10-22 11:26:05
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    o! widzisz, czlek cale zycie zglebia wiedze wszelaka!
    a pomysl tak prosty, ze az trudno na niego wpasc.........
    :)))))))))))))

  • 9. Data: 2004-10-22 17:30:51
    Temat: Re: aaaaaaaaaaaaa
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    > o! widzisz, czlek cale zycie zglebia wiedze wszelaka!
    > a pomysl tak prosty, ze az trudno na niego wpasc.........

    A bo to nie byle kto wymyślil! Jakiś warszawiak na to wpadł pierwszy.
    Chyba nigdzie w Polsce poza Warszawą nie daja ludzie ogłoszeń z tym
    śmiesznym aaaaaa na początku.
    To chyba jakś nowa świecka tradycja. Szkoda tylko, że przeszkadza w
    czytaniu ogłoszeń i ja je wogóle omijam przechodząc to pierwszego, które
    ma już normalny tekst.

    vertret