  • 61. Data: 2019-08-16 18:38:04
    Temat: Re: Zydzi maja sie mocno
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.08.2019 o 17:38, s...@g...com pisze:

    > To nie żadna przyzwoitość, to zwykłe wyłudzenie czy interes.

    Skoro zeszliśmy na taki temat. Ma ktoś wiedzę, jak to rozwiązano w
    innych krajach? Bo przecież Polska nie jest jedynym, w którym Niemcy
    mordowali Żydów.

  • 62. Data: 2019-08-16 18:46:23
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.08.2019 o 15:36, Jcek Maciejew pisze:
    > 3. Gminy żydowskie miały swój majątek. Komu go zwrócić? Przecież gmina
    > nie może mieć spadkobierców. A może uważasz że jak Niemcy wybili Żydów
    > to majątek gmin możemy sobie przywłaszczyć? Ja uważam że takie
    > przywłaszczenie czyni z nas wspólników Niemców i mnie taki majątek
    > paliłby ręce. Oddałbym go komukolwiek, byle go nie mieć. Może autor
    > rezolucji ten przypadek miał na myśli używając słowa succesor?

    czyli jcek przyznaje, że obrabował żydów, trzeba mu wytoczyć proces i
    przykładnie ukarać, tak jak pełomafiozów ze złodziejskiej reprywatyzacji
    w Warszawie:)

    > 4. Przekręcanie przez ciebie mojego nazwiska w taki sposób by sugerowało
    > że jestem Żydem, utwierdza mnie w poglądzie że jesteś głupcem z którym
    > rozmawiać nie warto, więc to ostatnia moja wypowiedź do ciebie.

    ano kapucie, jcek to nie macajew, tylko maciejew, zakonotuj to sobie na
    the future:)

    --
    I love love

  • 63. Data: 2019-08-16 19:02:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.08.2019 o 17:19, Jcek Maciejew pisze:

    > Przysłowie mówi "wedle stawu grobla". Wskazuję na brak proporcji w
    > postrzeganiu Żydów i innych nacji.

    > Ależ ma. Odległy ale bezsporny.

    > Oprócz dokumentów i prawa jest coś takiego jak zwykła przyzwoitość.
    > Niektórym zasiedzenie na działce pożydowskiej nie przeszkadza.
    > Kuchciński czy inni notable z innych opcji też nie widzieli nic
    > zdrożnego w tym że polecą sobie do domu. Widzę tu na grupie wielu
    > takich którzy dopuszczają nieprzyzwoitości o ile prawo wprost ich nie
    > zabrania. Ty, Liwiusz, u2, szalaput i inni. Po prostu słoma wam z butów
    > wyłazi.

    e tam ostatnio byłem na spotkaniu autorskim z Tomaszem Organkiem i on
    otwarcie, acz nieopatrznie (ach ta wieczna młodość) przyznał, że w
    dzieciństwie mieszkał w pożydowskim domku, a Organek nijak nie wygląda
    na żyda, czyli na pewno jcek będzie chciał zrobić geszeft na ten
    nawiedzony domek Organka:)

    --
    I love love

  • 64. Data: 2019-08-16 19:03:37
    Od: s...@g...com

    użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Skoro zeszliśmy na taki temat. Ma ktoś wiedzę, jak to rozwiązano w
    > innych krajach? Bo przecież Polska nie jest jedynym, w którym Niemcy
    > mordowali Żydów.

    Musiałbym po internetch szukać już któryś raz, a nie bardzo mi się chce.
    Są opracowania, ale gdzie ich teraz szukać? I czy dotyczyły
    spadkowego/bezpadkowego?
    Pierwsze naciski były na PL bodaj za Kwaśnieskiego.

    https://2001-2009.state.gov/p/eur/rls/or/93062.htm

  • 65. Data: 2019-08-16 19:05:30
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Skoro zeszliśmy na taki temat. Ma ktoś wiedzę, jak to rozwiązano w
    > innych krajach? Bo przecież Polska nie jest jedynym, w którym Niemcy
    > mordowali Żydów.

    niemożliwe:)

    twoi ziomale, profesorowie Gross i Grabowski twierdzą coś zupełnie
    przeciwnego, według nich Polacy zamordowali 200 tysięcy żydów:)

    --
    I love love

  • 66. Data: 2019-08-16 19:07:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.08.2019 o 19:03, s...@g...com pisze:

> [...]
    > spadkowego/bezpadkowego?
    > Pierwsze naciski były na PL bodaj za Kwaśnieskiego.

    Polską historię nieźle znamy. Mnie chodzi o inne kraje.

  • 67. Data: 2019-08-16 19:10:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > 3. Gminy żydowskie miały swój majątek. Komu go zwrócić? Przecież gmina
    > nie może mieć spadkobierców.

    Już się kiedyś nad tym zastanawiałem i mojim zdaniem spadkobiercą
    wszystkich przedwojennych gmin (również żydowskich) powinien być
    samorząd lokalny. Bo taka była przedwojenna funkcja tych gmin. Przed
    wojną gminy wyznaniowe organizowały pochówki (cmentarze), pomoc medyczną
    (szpitale) itd. Po wojnie nie wyróżnia się gmin wyznaniowych.

  • 68. Data: 2019-08-16 19:15:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Aug 2019 18:31:36 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Poprzednio twierdziłeś, że o dokumenty chodzi.
    I dalej tak twierdzę. Wskazałem tylko na głębszą warstwę, z której prawo
    wypływa.

    > Ale o co Tobie chodzi? Idąc Twoim tokiem rozumowania trzeba by było
    > badać pod kątem etycznym nieruchomości od prehistorii.
    Nie od rzeczy propozycja. Wciąż na tym świecie jest wiele pretensji
    terytorialnych czy materialnych a wolnego miejsca i majątku już brak.
    Zatem, potrzeba konsensusu. Jak go osiągnąć to już nie moja sprawa.
    Wszelako podjudzanie jednych nacji na drugie uważam za przeciwskuteczne,
    krótkowzroczne i obrzydliwe etycznie.

    > Czy ja kiedykowiek pochwalałem te osoby?
    Nie musisz pochwalać. Po prostu w twoich wypowiedziach widzę ten sam
    motyw myślenia o Żydach. Jeśli z tobą rozmawiam a z nimi nie, to jedynie
    dlatego że umiesz zachować zimną krew i nie używasz wulgaryzmów,
    przezwisk czy wyzwisk a w niektórych sprawach wypowiadasz się
    kompetentnie (choć niekoniecznie etycznie :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 69. Data: 2019-08-16 19:15:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > wojną gminy wyznaniowe organizowały pochówki (cmentarze), pomoc medyczną
    > (szpitale) itd. Po wojnie nie wyróżnia się gmin wyznaniowych.

    ty możesz się nadal zastanawiać, a TW Carex, tow. Cimoszka jako premier
    Bolandy już podpisał odpowiednią ustawkę w 1997 (o roku ów), gdzie
    mienie pożydowskie typu kirkuty i synagogi przechodzą pod zarząd gmin
    żydowskich:)

    btw nieprzypadkowo zarządcą gminy żydoskiej w Warszafce jest żyd z New
    Yorka Michael (Majkel) Schudrich, a liczba obywateli polskich z Izraela
    lawinowo wzrosła w ostatnim 10 - leciu, choć nie spełniają podstawowych
    wymogów na przyznanie takiego obywatelstwa:)

    --
    I love love

  • 70. Data: 2019-08-16 19:18:27
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.08.2019 o 19:15, Jcek Maciejew pisze:
> [...]
    > przezwisk czy wyzwisk a w niektórych sprawach wypowiadasz się
    > kompetentnie (choć niekoniecznie etycznie

    wielki etyk jcek pochwalający żydo-ubeckie mordy na Polakach:))))))

    --
    I love love