  • 1. Data: 2006-06-14 18:12:25
    Temat: Zwrot za prawo jazdy
    Od: Gribik <g...@o...pl>

    Witam.
    W moim starym dokumencie - prawo jazdy - jest napisane "waznosc -
    bezterminowo". Ale wiem ze do konca czerwca musze zmienic. Bede chcial
    zwrotu tych 70zl za wymiane, poniewaz jest to wymiana na zyczenie
    rzadu,a nie moja. Na jakie ustawy moge sie powolywac.. Czy to w ogole
    ma sens?
    Pozdrawia - Rafal.

  • 2. Data: 2006-06-14 18:22:00
    Temat: Re: Zwrot za prawo jazdy
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Gribik" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tych 70zl za wymiane, poniewaz jest to wymiana na zyczenie rzadu,a nie moja.
    > Na jakie ustawy moge sie powolywac.. Czy to w ogole ma sens?

    Miałbyś szanse, jakby zmienili nazwę ulicy.

  • 3. Data: 2006-06-14 21:20:55
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Gribik napisał(a):
> [...]
    > zwrotu tych 70zl za wymiane, poniewaz jest to wymiana na zyczenie
    > rzadu,a nie moja. Na jakie ustawy moge sie powolywac.. Czy to w ogole
    Biorac pod uwage fakt, ze nie Ty jedyny musisz/musiales wymienic prawko
    i ze problem ten dotknal takze wielu prawnikow, a jakos nie slychac zeby
    ktos sie o to procesowal - to raczej masz marne szanse
    --
    badzio

  • 4. Data: 2006-06-15 12:26:07
    Od: "Gryngol" <j...@p...onet.pl>

    > W moim starym dokumencie - prawo jazdy - jest napisane "waznosc -
    > bezterminowo".

    Bezterminowo posiadasz UPRAWNIENIA do kierowania pojazdami, a ważność
    dokumentu to inna kwestia. Wymieniasz bo kończy sie ważność
    dokumentu(papierka:)) a nie dlatego że kończy sie ważność UPRAWNIEŃ.

    GRYNGOL