  • 11. Data: 2003-11-22 11:52:23
    Temat: Re: Zwrot pieniedzy od allegro
    Od: "Marcin S." <b...@m...com>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]
    > więcej, niż trochę. To tylko 2 zł! Każ im wpłacić te 2 złote na jakieś
    > konto dla potrzebujących. Wpłata za darmo. Ty wyjdziesz z twarzą, bo
    > swojego nie darowałeś, oni się nie "wzbogacą", biedni będą Ci wdzięczni
    > (załóżmy, że z uwagi na kwotę pewnie umiarkowanie), a my nie będziemy
    > roztrząsać już więcej tego problemu. Same korzyści.

    > Ale oni nic nie "zawłaszczają"! Zresztą co najwyżej mogli by
    > przywłaszczyć, co biorąc pod uwagę zatrważającą kwotę "zawłaszczenia"
    > stanowi wykroczenie z art. 119 kw. Zresztą przecież oni Ci chcą to dać,

    Hmm... Podejrzewam ze rozpoczynajacy watek, mial nadzieje ze wydusi z
    Allegro wielkie odszkodowanie za straty moralne. Wplacil im kase
    powiekszona o 2,15. I teraz zapewne by wytoczyl im proces o zagrniecie
    mienia, oskarzyl o dlugotrwaly uraz psychiczny (no bo taaaaaaka strata
    toz to prawie bankructwo, wide JTT i OPTIUMUS).

    Marcin

    "W nagości, a zwłaszcza w dwu nagościach tkwi niebezpieczeństwo." (Emil
    Zegadłowicz)

  • 12. Data: 2003-11-22 11:59:26
    Od: "Marcin S." <b...@m...com>

  • 13. Data: 2003-11-22 12:15:44
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Marcin S." <b...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > mienia, oskarzyl o dlugotrwaly uraz psychiczny (no bo taaaaaaka strata
    > toz to prawie bankructwo, wide JTT i OPTIUMUS).

    Po co dwukrotnie karzesz nam czytać to samo?.
    Po co cytujesz całe posty skoro Twoja odpowiedź
    odnosi się tylko do jego fragmentu?.
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Masochistyczne skłonności nie są wprawdzie warunkiem koniecznym

  • 14. Data: 2003-11-22 21:31:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ja bym się skłaniał albo w kierunku pieniactwa (o 2,15 zł zrobił aferę,
    mnie by się nawet nie chciało zastanawiać i denerwować), ale też celowo
    wpłacił więcej, bo liczył w jakiś tam sposób, że odblokują mu konto.

  • 15. Data: 2003-11-23 01:00:20
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał:
    > Ja bym się skłaniał albo w kierunku pieniactwa (o 2,15 zł zrobił aferę,
    > mnie by się nawet nie chciało zastanawiać i denerwować), ale też celowo
    > wpłacił więcej, bo liczył w jakiś tam sposób, że odblokują mu konto.

    Pozostawianie nadpłaty na Allegro to norma. Rozpoczynający wątek
    (oceniam po jego pierwszym poście) po prostu myślał, że blokada
    konta wynika z opóźnień w płaceniu. Zamiast się najpierw spytać,
    od razu posłał pieniądze (wraz z nadpłatą, żeby mieć na następne
    transakcje po odblokowaniu konta). A że konta nie odblokowano,
    to ma pecha.
    Swoją drogą, skoro Allegro motywuje swoją odmowę kosztami
    przelewu, a jemu bardzo zależy na tych 2,15zł, to niech
    po prostu zrobi jeszcze większą nadpłatę (np. prześle
    jeszcze 10zł) i wtedy domaga się zwrotu. Dostanie swoje
    12,15zł pomniejszone o 3zł przelewu i może w końcu
    będzie szczęśliwy (skoro lubi dopłacać) ;)

    Pozdrawiam,
    Gerard