  • 11. Data: 2005-06-27 21:00:08
    Temat: Re: Zwrot
    Od: "Ajgor" <a...@w...pl>

    Uzytkownik "abd" napisal w wiadomosci news:TqAve.2425$bz6.1174@trndny06...

    > Oba te sklepy przyjma uzyta rzecz od klienta (DLUGO PO TERMINIE ZAKUPU)
    > i zwroca pieniadze, i w najgorszym wypadku zaksieguja kredyt na nastepny
    > zakup.

    Widac nie znaja Polakow :) Polak by pozyczyl pieniadze od kumpla spod tego
    samego smietnika, kupil koszule, polecial na spotkanie a po spotkaniu oddal
    koszule i zazadal zwrotu :)
    Sam sie spotkalem z przypadkiem, ze gosc kupil wideo w piatek (bylo to
    dawno - jak widea byly luksusem:)) przez weekend ogladal pozyczone kasety a
    w poniedzialek oddal do sklepu :)

  • 12. Data: 2005-06-27 21:22:51
    Od: "maria jeżowska" <m...@N...gazeta.pl>

    Ciekawa jestem, czy ty poinformowałeś nabywcę o tych wszystkich wadach, które
    tak szczegółowo opisywałeś w tym forum.

    Bo jeśli nie to nabywca powinien ci go zwrócić w ciągu miesiąca.

    Przydałaby ci się nauczka.

  • 13. Data: 2005-06-28 06:58:19
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Ajgor wrote:

> [...]
    > dawno - jak widea byly luksusem:)) przez weekend ogladal pozyczone
    > kasety a w poniedzialek oddal do sklepu :)

    A ja cię zapewniam, że takie postępowanie jest dużo częstsze np we
    Francji niż w Polsce

  • 14. Data: 2005-06-28 07:08:56
    Od: "Ajgor" <a...@w...pl>

    Użytkownik "jureq" napisał w wiadomości news:d9qse8$aej$1@opal.futuro.pl...

    > A ja cię zapewniam, że takie postępowanie jest dużo częstsze np we
    > Francji niż w Polsce

    Wszystko mozliwe :) Nie zna tamtejszych warunkow:)

  • 15. Data: 2005-06-28 07:09:44
    Od: "Ajgor" <a...@w...pl>

    Użytkownik "maria jeżowska" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    które
    > tak szczegółowo opisywałeś w tym forum.
    >
    > Bo jeśli nie to nabywca powinien ci go zwrócić w ciągu miesiąca.

    A jesli tak?:)