  • 1. Data: 2002-12-09 20:38:54
    Temat: Zwiazek religijny
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Witam

    Szukam ksiazki/strony/pdf`a jak zalozyc zwiazek wyznaniowy.
    Bylbym wdzieczny za kazda informacje zwiazana z tym tematem.

    Dziekuje,
    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 2. Data: 2002-12-09 22:10:10
    Temat: Re: Zwiazek religijny
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Travis wrote:
    > Szukam ksiazki/strony/pdf`a jak zalozyc zwiazek wyznaniowy.
    > Bylbym wdzieczny za kazda informacje zwiazana z tym tematem.

    Musisz mieć co najmniej 100 osób, które notarialnie poprą
    rejestrację związku, spisać jego statut, opisać obowiązujące
    w nim zasady, obrządki i to wszystko wysłać do MSW.
    Otrzymasz odmowę. Odwołasz się. Podtrzymają odmowę.
    Złożysz do NSA. Poczekasz 2 lata na rozprawę.
    Powodzenia.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 3. Data: 2002-12-11 14:36:09
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Dzieki za informacje ale to juz wiem.

    Ale szukam czegos wiecej i wszedzie bieda zadnych ksiazek na ten temat etc.

    Pzd Travis

  • 4. Data: 2002-12-11 16:57:39
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Travis wrote:
    > Ale szukam czegos wiecej i wszedzie bieda zadnych ksiazek
    > na ten temat etc.

    Ale czego konkretnie?
    Pomagałem koledze założyć taki związek, powiedz czego potrzebujesz.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 5. Data: 2002-12-12 10:39:23
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Witam

    Masz moze Gadu-Gadu?

    Pzd Travis

  • 6. Data: 2002-12-12 11:09:00
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Travis wrote:
    > Masz moze Gadu-Gadu?

    Nie, pisz najwyżej na mailto:b...@e...pl

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 7. Data: 2002-12-13 11:55:05
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    program pocztowy logger.o2.pl.

    Z przykroscia stwierdzam, ze twoja wiadomosc nie mogla byc
    dostarczona do ktoregos z adresatow.

    Jesli masz pytania dotyczace tego listu, napisz do <postmaster>

    Jesli zdecydujesz sie napisac, prosze zalaczyc te wiadomosc,
    usuwajac wczesniej tresci prywatne.

    System pocztowy

    <b...@e...pl>: Name service error for elita.pl: Serwer nie znaleziony

    =================================
    Za kazdym razem dostaje z powrotem maila.

    Masz moze innego maila?

    Pzd Travis

  • 8. Data: 2002-12-13 12:14:51
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Travis wrote:
    > Masz moze innego maila?

    Elita powinna działać już wieczorem, wyślij tam potem.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm