  • 11. Data: 2009-10-21 22:45:54
    Temat: Re: Zrzeczenie sie dyplomu ukonczenia studiow
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Tomek napisal:
    > etc. Dyplom leży w szufladzie, bo na samą myśl o pracy w zawodzie dostaję
    > skrętu kiszek :)

    O Boze, zdradz co to za kierunek studiow. Moze dziecko przed tym uchowam ;)

    > A co do dorosłości - to w wieku 18-19 lat dorośli to są może następcy tronu
    > czy potomstwo Rockefellerów, a nie przeciętni osobnicy kończący szkołę
    > średnią

    Doroslosc to liczba zdarzen w zyciu, a nie wiek.

    > a jeszcze lepiej - wychowywani przez rodziców zarabiających w porywach
    > średnią krajową.

    I marzenia o tym, jak to dziecku bedzie lepiej niz nam,
    wiec dziecko ma realizowac marzenia rodzicow, a nie swoje zycie.
    A potem sie okazuje, ze polowe zycie przechlapal na idealistyczne bzdety :(
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 12. Data: 2009-10-21 23:39:38
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: "Marcin Wasilewski"
    <j...@a...pewnie.je.st>

    http://archiwum.polityka.pl/art/szkoly-z-kasa,425826
    .html

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 13. Data: 2009-10-22 03:12:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Zygmunt wrote:

    > Ale on ma racje z t? 0-?wiadomo?ci?

    weź nie rób z dorosłych ludzi wybierających sie na studia kalek
    umysłowych.

  • 14. Data: 2009-10-22 04:47:08
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    witek napisal:
    > weź nie rób z dorosłych ludzi wybierających sie na studia kalek
    > umysłowych.

    Niestety, ale spora czesc spoleczenstwa to kaleki umyslowe.
    Kolejna duza grupa to ludzie inteligentni, ale niewyksztalceni
    pomimo posiadania formalnych dyplomow i certyfikatow.

    Przykro mi bardzo, ze musze ci rozwiac zludzenia...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 15. Data: 2009-10-22 05:32:53
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 21 Paź, 18:19, "Gosc" <7...@d...cw> wrote:

    > Niech mi ktoś wyjaśni, po co w ogóle są tego typu "studia"?

    1. Bo mgr się dobrze prezentuje przed nazwiskiem
    2. Bo aby być zatrudnionym na niektórych stanowiskach trzeba mieć
    wyższe. Wychodzą z tego niezłe kurioza i aby nie wbijać kija w
    dzisiejsze mrowisko napiuszę - pedagogika specjalna dla SB-ków.
    3. Do niedawna, bo był potrzebny papier do WKU.

  • 16. Data: 2009-10-22 18:12:34
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "gr" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > 2. Bo aby być zatrudnionym na niektórych stanowiskach trzeba mieć
    > wyższe. Wychodzą z tego niezłe kurioza i aby nie wbijać kija w
    > dzisiejsze mrowisko napiuszę - pedagogika specjalna dla SB-ków.

    O tak, tu też jest dużo winy rządu, co się dziwić z owczego pędu do
    wiedzy, skoro teraz bez średniego wykształcenia nawet tyłków w domu starców
    podcierać nie można. Ja rozumiem, że do tego też jest potrzebna
    specjalistyczna wiedza, ale więcej tej wiedzy zdobędzie się na
    specjalistycznym trzymiesięcznym szkoleniu, niż po trzyletnim liceum. W
    końcu wiedza na temat równań kwadratowych, czy rachunku prawdopodobieństwa,
    geografii, czy kodu DNA niewiele tu pomoże.
    Więc uważam, że o ile wymóg posiadania jakiegoś przeszkolenia w tym
    kierunku jest zasadny, o tyle nie sądzę aby absolwent liceum mył tyłek
    lepiej niż osoba po gimnazjum z ukończonym specjalistycznym kursem.

  • 17. Data: 2009-10-23 05:22:08
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 22 Paź, 20:12, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:
> [...]

    > kierunku jest zasadny, o tyle nie sądzę aby absolwent liceum mył tyłek
    > lepiej niż osoba po gimnazjum z ukończonym specjalistycznym kursem.

    Lepszy wymóg ma policja:
    Aby być dyżurnym trzeba mieć 10 lat doświadczenia i to jest słuszne
    oraz wyższe magisterskie

  • 18. Data: 2009-10-23 14:09:51
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Czy jest jakaś możliwość zwrócenia uczelni dyplomu tych gównianych
    > pseudostudiów zarządanie i marketing? Nic mi te studia nie dały, kompletnie
    > nic się tam nie nauczyłem, tylko zamarnowałem czas i pieniądze. Czy można
    > jakoś zrzec się dyplomu?

    Nie widzę sensu tego pytania. Możesz po prostu się nie legitymować tym
    dyplomem. Chyba nie jest problemem udawanie, że ma się niższy poziom
    wykształcenia niż w rzeczywistości? Równie dobrze możesz mieć "oficjalnie"
    tylko średnie, wystarczy się nie przyznawać do wyższego (albo mając 2 dyplomy
    przyznawać się tylko do jednego z nich).

  • 19. Data: 2009-10-24 17:22:07
    Od: "Gosc" <7...@d...cw>

    Gosc napisal:

    > Hm, z ta drastyczna ocena bylbym ostrozny. Zdarzaja sie oczywiscie
    > studia smieciowe, ale w przypadku studiow inzynierskich zazwyczaj
    > spora czesc problemu lezy po stronie olewajacego studenta.

    Chodziłem na wszystkie zajęcia, przykładałem się do nauki, miałem drugą
    najwyższą średnia na roku, skończył studia pół roku przed terminem, robiąc
    ostatni semestr awansem. Na wykłady chodziło średnio 20% roku. Reszta miała
    wszystko gdzieś i poszła na studia wyłącznie po dyplom. Ale studia na takich
    kierunkach jak zarządzanie i marketing, turystyka i hotelarstwo, stosunki
    międzynarodowe ipt. są właśnie tak traktowane przez studentów - mają dać
    papier i nic więcej. Zresztą nawet przy poważnym traktowaniu tych studiów
    przez studenta też nic nie dadzą, o czym się sam przekonałem.

  • 20. Data: 2009-10-24 17:31:40
    Od: "Gosc" <7...@d...cw>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    Dnia 21-10-2009 o 23:39:51 Marcin Wasilewski <j...@a...pewnie.je.st>
    napisał(a):

    > U?ytkownik "Zygmunt" <...@o...eu> napisa? w wiadomo?ci

    Nie jest złym pomysłem od razu po szkole średniej pójść do pracy, trochę się
    "otrzaskać" z pracę i dopiero potem iśc na studia pod kątam swojej pracy i
    swoich zainteresowań. O tym, że tak właśnie warto postąpić, się sam bloeśnie
    przekonałem. Skończyłem byle jakie studia, które mnie w ogóle nie
    interesowały. Nigdy nie przepracowałem nawet dnia w żadnym handlu,
    marketingu czy czymś takim. Zawsze zajmowałem się zupełie czymś innym,
    związanym z elektronią, a nawet bardziej z telekomunikacją. I na drugie
    studia, dobrych kilka lat po skończeniu pierwszych, poszedłem pod kątem
    swoich zainteresowań, pracy i doświadczenie zawodowego. No i jestem z tej
    decyzji bardzo zadolony. Mając 19 lat, zaraz po liceum, nie bardzo
    potrafiłem podjąć rozsądną decyzję.