    From: "Gosc" <7...@d...cw>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zrzeczenie sie dyplomu ukonczenia studiow
    Date: Sat, 24 Oct 2009 19:22:07 +0200

    news:hbni9u$em5$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    Gosc napisal:

    > Hm, z ta drastyczna ocena bylbym ostrozny. Zdarzaja sie oczywiscie
    > studia smieciowe, ale w przypadku studiow inzynierskich zazwyczaj
    > spora czesc problemu lezy po stronie olewajacego studenta.

    Chodziłem na wszystkie zajęcia, przykładałem się do nauki, miałem drugą
    najwyższą średnia na roku, skończył studia pół roku przed terminem, robiąc
    ostatni semestr awansem. Na wykłady chodziło średnio 20% roku. Reszta miała
    wszystko gdzieś i poszła na studia wyłącznie po dyplom. Ale studia na takich
    kierunkach jak zarządzanie i marketing, turystyka i hotelarstwo, stosunki
    międzynarodowe ipt. są właśnie tak traktowane przez studentów - mają dać
    papier i nic więcej. Zresztą nawet przy poważnym traktowaniu tych studiów
    przez studenta też nic nie dadzą, o czym się sam przekonałem.