  • 1. Data: 2009-10-21 19:02:43
    Temat: Chowanie dzikich zwierząt
    Od: "Shivman" <s...@e...pl>

    Witam
    Czy jest zabronione Chowanie dzikich zwierząt np. geparda w mieście.
    Oczywicie zabezpieczonych.

    Adamek

  • 2. Data: 2009-10-21 19:09:09
    Temat: Re: Chowanie dzikich zwierząt
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Shivman" <s...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Czy jest zabronione Chowanie dzikich zwierząt np. geparda w mieście.
    > Oczywiście zabezpieczonych.

    Są stosowne przepisy. Poza nielicznymi wyjątkami jest zakazane.

  • 3. Data: 2009-10-21 19:10:38
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Shivman" <s...@e...pl> wrote
    > Czy jest zabronione Chowanie dzikich zwierząt >np. geparda w mieście.

    Ustawa o ochronie zwierząt może Ci pomóc, być może też Ustawa o ochronie
    przyrody.

    Zwróciłbym uwagę również na problem legalnego nabycia lub przywozu geparda,
    gdyż coś mi się zdaje, że mogą być trudności. Jeśli "dziki" obrót gepardami
    lub ich import byłby zabroniony, to nabycie go byłoby paserstwem.

  • 4. Data: 2009-10-21 19:28:54
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Shivman" <s...@e...pl> napisał

    > Czy jest zabronione Chowanie dzikich zwierząt np. geparda w mieście.

    Tylko żebyś potem nie miał problemu ze znalezieniem ;-)

    Pozdr
    K.

  • 5. Data: 2009-10-21 21:07:56
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > Użytkownik "Shivman" <s...@e...pl> napisał

    > Tylko żebyś potem nie miał problemu ze znalezieniem ;-)

    Szczególnie kiedy będziesz poszukiwał zaginionego członka własnej rodziny :)

  • 6. Data: 2009-10-21 23:00:29
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Szczególnie kiedy będziesz poszukiwał zaginionego członka własnej rodziny :)

    Albo w ogóle zaginionego członka... :)

  • 7. Data: 2009-10-22 07:01:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Zygmunt" <...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Szczególnie kiedy będziesz poszukiwał zaginionego członka własnej rodziny
    > :)

    akurat w przypadku geparda, i to chodowanego od mlodego nie byloby takiego
    problemu, oswajaja i zachowuja sie prawie jak psy i sa rownie karne

  • 8. Data: 2009-10-22 07:14:40
    Od: BK <b...@g...com>

    On Oct 22, 9:01 am, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    >
    > akurat w przypadku geparda, i to chodowanego od mlodego nie byloby takiego
    > problemu, oswajaja i zachowuja sie prawie jak psy i sa rownie karne

    Tak bo to sie nie zdarza zeby pies kogos pogryzl lub nawet zagryzl :)

    Rownie duzo zalezy od geparda/psa co i od czlowieka :)

  • 9. Data: 2009-10-22 12:17:01
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > akurat w przypadku geparda, i to chodowanego od mlodego nie byloby takiego
    > problemu, oswajaja i zachowuja sie prawie jak psy i sa rownie karne

    a czy sa tez odmiany cywilne albo drogowe?

  • 10. Data: 2009-10-22 12:33:26
    Od: Zorka <c...@v...pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Zygmunt" <...@o...eu> napisał w wiadomości

    > akurat w przypadku geparda, i to chodowanego od mlodego nie byloby
    > takiego problemu, oswajaja i zachowuja sie prawie jak psy i sa rownie karne

    Ktoś mnie tu kiedyś wyśmiał za "wstawienie". :-)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Hodowla