  • 21. Data: 2009-10-24 17:34:13
    Temat: Re: Zrzeczenie sie dyplomu ukonczenia studiow
    Od: "Gosc" <7...@d...cw>

    news:hbno0l$8rm$9@inews.gazeta.pl...

    > Jak widać totalnie sie nie nadajesz na studia i w jednym asz rację,
    > powinni cię wywalić znacznie wcześniej.

    Ale za co? Za bardzo dobre wyniki w nauce? Za zaliczanie prawie zawsze za
    pierwszym podejściem? Za druga najwyszą średnią na roku? A może za koszty,
    jakie im robiłem, pobierając stypendium (a właściwie zniżkę w opłatach, bo
    to były studia płatne - wieczorowe)?

  • 22. Data: 2009-10-24 21:03:08
    Od: "tobi.as" <t...@g...pl>

    witek pisze:

    > za sieroctwo ogolne.

    a dlaczego on się nie nadaje na studia? i co wg ciebie znaczy
    "sieroctwo"? oj witek witek, ty chyba w ogóle nigdy nie studiowałeś, a
    krytykujesz i się wymądrzasz na nieznane ci tematy

  • 23. Data: 2009-10-25 01:43:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

  • 24. Data: 2009-10-25 13:55:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    tobi.as wrote:
    > a dlaczego on się nie nadaje na studia? i co wg ciebie znaczy
    > "sieroctwo"? oj witek witek, ty chyba w ogóle nigdy nie studiowałeś, a
    > krytykujesz i się wymądrzasz na nieznane ci tematy

    studiowalem, i nie moge pojac co takie sieroty co nie wiedzą czego chcą
    od studiów i samych siebie robią na studiach. Mamusia chyba kazała i
    zabroniła kierunek zmienic.

  • 25. Data: 2009-10-25 14:59:28
    Od: "Gosc" <7...@d...cw>

    > studiowalem, i nie moge pojac co takie sieroty co nie wiedzą czego chcą od
    > studiów

    Na takich kierunkach są widać same "sieroty", bo te studia, choćby nie wiem
    co, nie dadzą nic, bo niczego konkretnego tam nie uczą.

    > i samych siebie robią na studiach. Mamusia chyba kazała i zabroniła
    > kierunek zmienic.

    Ale ze mnie sierota. Skończyłem dwa kierunki studiów (drugie już prawie
    skończyłem) i zarabiam dużo więcej niż przeciętny Polak...

  • 26. Data: 2009-10-25 16:33:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gosc wrote:

    > Na takich kierunkach są widać same "sieroty", bo te studia, choćby nie
    > wiem co, nie dadzą nic, bo niczego konkretnego tam nie uczą.

    to po cholere tam lazłeś.

    > Ale ze mnie sierota. Skończyłem dwa kierunki studiów (drugie już prawie
    > skończyłem) i zarabiam dużo więcej niż przeciętny Polak...

    no to po co marudzisz.

  • 27. Data: 2009-10-26 08:52:25
    Od: kaźmir kazikowski <k...@g...com>

    wiadomościnews:hc1lc1$2kb$2@inews.gazeta.pl...

> [...]
    >
    > Ale ze mnie sierota. Skończyłem dwa kierunki studiów (drugie już prawie
    > skończyłem) i zarabiam dużo więcej niż przeciętny Polak...

    na prwniczych tyz sieroty, wikszość zostaje z tytulem prawnika co
    niewiele daje, a tylko garsta zdaje aplikacje
    po tem nie mają co robić i radza gratis na listach :)))
    taka prawda

  • 28. Data: 2009-10-26 11:04:13
    Od: "Gosc" <7...@d...cw>

    Użytkownik "kaźmir kazikowski" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > na prwniczych tyz sieroty, wikszość zostaje z tytulem prawnika co
    > niewiele daje, a tylko garsta zdaje aplikacje

    Zdolni czy z plecami zdają? Raczej zdecydowanie to drugie. I potem tyle
    miernot w zawodzie.

  • 29. Data: 2009-10-26 12:36:52
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "kaźmir kazikowski" napisał:
    > na prwniczych tyz sieroty, wikszość zostaje z tytulem prawnika co
    > niewiele daje, a tylko garsta zdaje aplikacje po tem nie mają co
    > robić i radza gratis na listach :))) taka prawda

    z ciebie też pewnie jest taka prafnicz sierota skoro robisz w pory na
    widok darmowej newsowej konkurencji, może tatuś tego zabroni?:O)