  • 1. Data: 2002-10-09 10:22:06
    Temat: Zostanę bezdomnym,co z DG
    Od: "marta " <l...@N...gazeta.pl>

    Prowadzę Dział. Gosp. właśnie się dowiedziałam że teścowa chce mnie
    wymeldować,pobyt stały nie mieszkam u niej już 10 lat.Tu gdzie mieszkam nie
    ma takiej możliwości żebym się zameldowała.Co mogę zrobić w tym
    przytpadku.Czy mogą mnie wymeldować? Co z siedzibą Firmy.Może ktoś coś
    poradzi.

  • 2. Data: 2002-10-09 10:37:30
    Temat: Re: Zostanę bezdomnym,co z DG
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    marta wrote:
> [...]
    > ma takiej możliwości żebym się zameldowała.Co mogę zrobić w tym
    > przytpadku.Czy mogą mnie wymeldować? Co z siedzibą Firmy.Może ktoś coś

    Albo wynajmnij jakiś pokój na biuro, albo będziesz musiała słać deklaracje
    do I Urzędu Skarbowego w Warszawie <- może nazwa tego urzędu jest inna,
    dowiesz się tego w każdym urzędzie skarbowym.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 3. Data: 2002-10-09 11:07:52
    Od: "marta stępniak" <l...@N...gazeta.pl>

    Wszystko ok.można wynająć jakiś pokoik,a jaki mam wpisywać adres
    zamieszkania.Jak wpiszę ten pod kturym mieszkam,właściwie bezprawnie? Jakie
    mogą być skutki,oprucz tego że właściciel mieszkania jak się dowie że
    zgłosiłam pobyt w jego lokalu to mnie wywali.

  • 5. Data: 2002-10-09 11:56:14
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "marta stępniak" <l...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > mogą być skutki,oprucz tego że właściciel mieszkania jak się dowie że
    > zgłosiłam pobyt w jego lokalu to mnie wywali.

    Pit- y wysylasie do urzedu wlasciwego dla ZAMIESZKANIA, a nie zameldowania
    (choc istnieje obowiazek mmeldunkowy)

    Cos mi sie o uszy obilo, ze dla osob nigdzie nie mieszkajacych wlasciwy jest
    I urzad Skarbowy
    w Warszawie.

  • 6. Data: 2002-10-09 12:25:25
    Od: "marta " <l...@N...gazeta.pl>

    Na podsumowanie.Wychodzi na to że jak nie mam oficjalnie gdzie mieszkać muszę
    wysyłać PIt-y do Wa-wy,a może się nie przejmować i zostawić tak jak jest? Ale
    wtedy nie będę wiedziała jak coś przyjdzie do mnie z US bo mi szanowna
    teściowa nie przekarze.Dziękuję za wypowiedzi.Pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-10-10 08:19:10
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 9 Oct 2002 12:25:25 +0000 (UTC)), "marta "
    <l...@N...gazeta.pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >wtedy nie będę wiedziała jak coś przyjdzie do mnie z US bo mi szanowna
    >teściowa nie przekarze.Dziękuję za wypowiedzi.Pozdrawiam

    Spróbuj pokombinować z adresem korespondecnyjnym....

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 8. Data: 2002-10-10 09:41:18
    Od: "Bax" <b...@n...pl>

    > Spróbuj pokombinować z adresem korespondecnyjnym....

    A co to takiego, bo w zadnej usatwie podatkowej nie spotkałem? Żaden
    urzad nie wyśle pisma pod adres inny niż w zgłoszeniu, bo łatwo później
    wykazac, ze pismo nie zostało prawidłowo doręczone.

    Najłatwiej wynająć pokoik na działalność. Wynajmujący musi skłądac PIT-a
    i płacić podatki, ale wystawi Ci rachunek, ktory wrzucisz w koszty.

    Krzysztof

  • 9. Data: 2002-10-10 10:18:07
    Temat: Odp: Zostanę bezdomnym,co z DG
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik marta <l...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

    Płacisz podatki ze względu na miejsce zamieszakania (nie zameldowania), US
    nie będzie prosił o dokumenty stwierdzające gdzie mieszkasz (np umowę
    najmu), ja 'niby mieszkam' tam gdzie prowadzę działalność, tam też dostaję
    korespondencję z US, jest mi po prostu łatwiej.
    O zmianie miejsca prowadzenie DG powinnaś powiadomić Urząd Miasta lub Gminy
    (tam gdzie składałaś wniosekj o wpis do ewidencji), po prsotu składasz taki
    wniosek jeszcze raz z nowym wpisem miejsca, prawo dot. tej kwestii się
    zmieniło i nie musisz składać dokumentów stwierdzających 'prawo do lokalu' -
    urząd wierzy Ci
    na słowo.

    Smerf

  • 10. Data: 2002-10-10 10:42:58
    Od: "marta " <l...@N...gazeta.pl>

    Podziękowanie dla wszystkich za rady.Pozdrawiam.