  • 1. Data: 2005-07-15 00:36:16
    Temat: Zostalem pobity, mam powazne zlamanie nogi ...
    Od: Mariusz<x...@w...pl>

    Dnia 29 Maja zostalem pobity niedaleko dyskoteki, skutkiem tego pobicia okazalo
    sie zlamanie nogi dość poważne, przy tym całym zajsciu było kilku swiadków,
    którzy zgodzili sie zeznawac na moją korzyść, oczywiście sa to dlamnie obce mi
    osoby tak jak sprawca, ktory byl duzo odemie starszy i dosc dobrej postury. Imie
    i nazwisko sprawcy dowiedziałem sie od swiadków zajścia, i odrazu zgłosiłem ten
    fakt na Policje po 2 dniach. policja wczeła dochodzenie o przestepstwo
    przewidziane w art. 157 & 1 kodeksu karnego, a nadzur na tym wszytskim ma
    prokuratura.
    Poniewaz okazały sie komplikacje z moja złamana noga takie, iż noga sie nie
    zrasta mam juz 2 miesiac prawa noge unieruchomiona w gipsie, i lekarze w
    szpitalu nie wykluczaja minimum 3 miesiecy co moze sie skonczyc operacja nawet,
    i dalszym leczeniu.
    Ponieważ sprawa bedzie sie toczyć karna, chciałem sie dowiedziec czy moge
    zazadac od sprawcy odszkodowania jakiegos stopnia, i w jaki spoosb to mam
    najlepiej zrobic, cvzy wytoczyc sprawe cywilna osobno czy mozna bedzie to
    połaczyc jakos w jedno.

    z powazaniem Mariusz lat18

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-07-15 05:18:58
    Temat: Re: Zostalem pobity, mam powazne zlamanie nogi ...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mariusz napisał(a):

    [...]

    Chyba zaczynam już rozumieć motywy sprawcy...

    j.

  • 3. Data: 2005-07-15 08:27:37
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Mariusz napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Chyba zaczynam już rozumieć motywy sprawcy...

    dobre :-)

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 4. Data: 2005-07-15 12:04:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    Znowu? :-)

  • 5. Data: 2005-07-15 21:20:30
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    > najlepiej zrobic, cvzy wytoczyc sprawe cywilna osobno czy mozna bedzie to

    Mozesz zlozyc tzw pozew adhezyjny, ktory powinien byc rozpoznany w ramach
    postepowania karnego przez sad. Dochodzic mozesz zadoscuczynienia za krzywde
    (bol) plus odszkodowania za koszty leczenia, utracony zarobek itp Bedzie to
    wymagalo prawnika, bo sam sobie chyba raczej nie poradzisz z napisaniem tego
    (w sieci sa wzory, ale kiepscizna).

    Mozesz tez wskazac prokuratorowi aby to zrobil (przez napisanei pisma do
    prokuratury) - choc ostatnio prokuratorzy pisza takie pozwy coraz czasciej z
    wlasnej inicjatywy bo statystyka wymaga.

    Mozesz tez sam (lub prokurator) wniesc pozew po prawomocnym zakonczeniu
    sprawy, ale tym razem do sadu cywilnego. Ma to taki plus ze sad bedzie
    zwiazany skazaniem sprawcow, wiec zasadzenie kasy pewne.

    No i na koniec smutna wiadomosc : wyrok w reku a mozliwosc sciagniecia kasy
    to dwie rozne rzeczy.

    Cezar