  • 1. Data: 2004-09-09 19:18:54
    Temat: Znowu KRUK
    Od: "W.W." <S...@p...onet.pl>

    Witam
    Dwa dni temu przeczytałem z ciekawości wątek o KRUKU i tak sobie myślę:
    rachunki płacę zawsze i mnie tam nie dopadnie (ten KRUK). A tu dzisiaj
    ciach i przyszło wezwanie od tego tam ....(wstawić słowa powszechnie
    uznawane za obelżywe) o zapłatę zaległości z polisy OC (mam w portfelu
    rachunek o zapłacemiu). I tak sobie myślę mogą mi skoczyć bo zapłaciłem
    i mam rachunek, w międzyczasie zmieniłem adres (mogą sobie wysyłać
    zawiadomienia zwykłym listem), więc może wysłać im odpowiedź z pozwem do
    sądu za - no własnie za co? A może jakieś jeszcze inne rady oprócz tych
    które były w poprzednim wątku.
    Pozdrawiam
    W.Wiśniewski

  • 2. Data: 2004-09-09 19:29:58
    Temat: Re: Znowu KRUK
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    To ja z KRUKiem mialem ciekawiej. ZTM zlapal mnie dawno temu bez biletu.
    Osralem. Przyslali po 2 latach pisemko o skierowaniu sprawy do sadu
    (z ZTM). Zaplacilem oczywista. Zmienilem adres zameldowania.

    Pech chcial ze znowu mnie ZET-KA nakryla na poczatku roku. I co?
    Przyszlo pismo od KRUK'a (juz po pokryciu drugiej kary),
    na adres zameldowania sprzed 2 lat. Gdy przez telefon,
    zaczalem opieprzac przedstawiciela dzialu windykacji i zapytalem
    czemu wysylaja swoje pisma w kosmos jak nawet na blankiecie ZET-KI
    widnieja inne dane, koles cos z nerwow krzyknal i rzucil sluchawka.
    Zadzwonilem znowu :) Odebral kolejny misio, ktory byl maksymalnie
    kulturalny i grzeczny. Sprawe zalatwilismy szybciutko.

    No i teraz mi chodzi po glowie jedna rzecz...

    Poniewaz dlug na rzecz ZTM z odsetkami (ten sprzed 3 lat) urosl
    do 205 pln, czy mozliwe jest ze figuruje na liscie dluznikow
    z blednymi danymi adresowymi? Nie zeby mi to przeszkadzalo :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2004-09-10 00:30:58
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 09 Sep 2004 21:18:54 +0200, W.W. naskrobał(a):

    > Witam
    > Dwa dni temu przeczytałem z ciekawości wątek o KRUKU i tak sobie myślę:
    > rachunki płacę zawsze i mnie tam nie dopadnie (ten KRUK).

    kraaa kraaa :)

> [...]
    > i mam rachunek, w międzyczasie zmieniłem adres (mogą sobie wysyłać
    > zawiadomienia zwykłym listem), więc może wysłać im odpowiedź z pozwem do

    piątek - dobry dzień na pozew

    > A może jakieś jeszcze inne rady oprócz tych
    > które były w poprzednim wątku.

    Jak chcesz być chamski to poczekaj na nich. Niech idą do sądu - jak
    dostaniesz nakaz sądowy to przekaż rachunki w sprzeciwie - a Kruk zapłaci
    za proces :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-09-10 06:05:21
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <S...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:chqa7p$r67$1@news.onet.pl:
> [...]
    > im odpowiedź z pozwem do sądu za - no własnie za co? A może jakieś
    > jeszcze inne rady oprócz tych które były w poprzednim wątku.

    jeżeli pamiętasz o tym, że polisa OC u poprzedniego ubezpieczyciela się
    automatycznie odnawia jeżeli jej nie wypowiesz (o ile masz poprzedniego
    ubezpieczyciela) - i jeżeli masz rzeczywiście potwierdzenie opłacenia
    składki, to na wszelki wypadek upewnij się U UBEZPIECZYCIELA czy wszystkie
    opłaty masz w porządku po czym ignoruj wszystkie listy Kruka
    A jak masz czas to odpisuj im na listy w stylu "niczego nie zapłacę" - niech
    idą do sądu :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 5. Data: 2004-09-10 06:09:06
    Od: "Tymcio" <n...@p...fm>

> [...]
    > i mam rachunek, w międzyczasie zmieniłem adres (mogą sobie wysyłać
    > zawiadomienia zwykłym listem), więc może wysłać im odpowiedź z pozwem do

    Na nich nie ma reguły. Puszczają liściki taśmowo nawet nie sprawdzają komu i
    za co. Jeśli dostanie sie Twój adres do ich listy mailingowej to przesrane,
    zasypią Cię makulaturą na śmierć... bo tylko tyle mogą. :) No ewentualnie
    jak mają twój numer tel. to zepsują ci humor w jakąś piękną niedzielę.
    W moim przypadku poskutkował tylko telefon do Syfry i opier...krzyczenie co
    mi za spam przysyłają. Mnie sie oczywista nie boją, ale groźby pójścia do
    prokuratora i założenia im sprawy poskutkowała.
    I teraz mam święty spokój.

    Pozdr.
    Tymcio.