  • 1. Data: 2006-02-17 00:16:09
    Temat: Znów TEPS-a...
    Od: " Megi" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    dostałam w styczniu wezwanie do zapłaty za 2 rachunki telefoniczne za 2005
    rok.Płatność uregulowałam, wysłałam xero faxem na 9395...W międzyczasie
    zablokowano mi poł. wychodzące i oddano sprawę do Ultimo...Z tej firmy do
    mnie wydzwaniają, ze nie jest zapłacone - ponownie wysłałam faxem
    potwierdzenie, ale telefonu nie włączono :(
    Zadzwoniłam do Ultimo, że płatność jest uregulowana, ale TEPS-a żażądała
    wpłaty jeszcze rachunku bieżącego do włączenia telefonu...

    W roku ubiegłym, po wpłacie tego, co żądali - nie było takiego problemu z
    telefonem. Żadne dodatkowe wezwanie do zapłaty do mnie nie przyszło...
    Co się stało? zmiana przepisów?
    Tracę rozmowy w ramach abonamentu za 50 zł/godzina rozmów...czy mogę żądać
    obniżenia abonamentu o nie wykorzystane rozmowy, proporcjonalnie do dni w
    miesiącu?
    Żądany rachunek opłaciłam.
    Pozdrawiam, z góry dziękuję za sugestie.

  • 2. Data: 2006-02-17 09:36:59
    Temat: Re: Znów TEPS-a...
    Od: <d...@w...pl>

    Użytkownik " Megi" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesiącu?
    > Żądany rachunek opłaciłam.
    > Pozdrawiam, z góry dziękuję za sugestie.

    Tak za okres nie korzystania za każdy dzień powinna być obniżona cena
    abonamentu o 1/30 a w lutym o 1/28. Powinno być to wszystko podane w
    regulaminie włącznie ze sposobem rozliczenia bezpłatnych minut w takiej
    sytuacji.

  • 3. Data: 2006-02-17 13:48:06
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik d...@w...pl napisał:

> [...]
    > abonamentu o 1/30 a w lutym o 1/28. Powinno być to wszystko podane w
    > regulaminie włącznie ze sposobem rozliczenia bezpłatnych minut w takiej

    Raczysz żartować. To, co napisałeś, dotyczy braku świadczenia usługi z
    winy operatora. W tym przypadku winy operatora brak.

    M.

  • 4. Data: 2006-02-17 20:59:53
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > Raczysz żartować. To, co napisałeś, dotyczy braku świadczenia usługi z
    > winy operatora. W tym przypadku winy operatora brak.
    >
    > M.
    to czyja tu jest wina?

  • 5. Data: 2006-02-17 21:46:36
    Od: " Megi" <m...@g...pl>

    Witam, i dziękuję za odpowiedzi.

    "Brakujący" rachunek zapłacony, znów wysłane xero, ale Tepsa...znów żąda
    zapłaty za...jeszcze - ten bieżący rachunek :(
    Inaczej nie włączą...Nic nie rozumiem - wyłączenie jednostronne, zgodnie z
    regulaminem następuje po 45 dniach od braku płatności za fakturę...Od końca
    stycznia to kilkanaście dni.
    Można to gdzieś zgłosić, zaskarżyć?
    Tak będą przeciągać w nieskoność :( Ja jestem samotną mamą, w ciągu miesiąca
    opłaciłam za 2 rachunki ponad 1000zł...Telefon służy mi do pracy...a brakuje
    mi już kasy na ten bieżący :(
    Co robić?

  • 6. Data: 2006-02-17 23:41:59
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Megi napisała:
    > Ja jestem samotną mamą, w ciągu miesiąca
    > opłaciłam za 2 rachunki ponad 1000zł...Telefon służy mi do pracy...a brakuje
    > mi już kasy na ten bieżący :(
    > Co robić?

    Dołożyć jeszcze jedną złotówkę i zacząć płacić rachunki konkurencji.

    -------------------+
    -------------------+

  • 7. Data: 2006-02-18 10:34:52
    Od: " " <m...@g...pl>

    Paweł Sakowski <p...@s...pl> napisał(a):

    > Do=B3o=BFy=E6 jeszcze jedn=B1 z=B3ot=F3wk=EA i zacz=B1=E6 p=B3aci=E6 rachun=
    > ki konkurencji.

    Witam,
    właśnie rozważam ten pomysł :) Czy można przenieść numer stacjonarny, tak jak
    komórkowy - do innego operatora?
    Pozdr

  • 8. Data: 2006-02-18 16:04:12
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sat, 18 Feb 2006 00:41:59 +0100, *Paweł Sakowski*
    <news:1140219719.4326.14.camel@neptune.sakowski.pl> napisał(a):

    > Dołożyć jeszcze jedną złotówkę i zacząć płacić rachunki konkurencji.

    Można dzwonić np. z Tlenofonu, o wiele taniej, bez opłat abonentowych.
    Rozwiązałam wreszcie umowę z TPSA i odetchnęłam z ulgą.

    --
    Kaja

  • 9. Data: 2006-02-18 17:31:41
    Od: " megi" <m...@g...pl>

    Kaja <k...@n...ma.wp.pl> napisał(a):

    > Można dzwonić np. z Tlenofonu, o wiele taniej, bez opłat abonentowych.
    > Rozwiązałam wreszcie umowę z TPSA i odetchnęłam z ulgą.

    Witam,
    problem w tym, że mam w tepsie Neostradę :(, zależy mi na internecie- jaki
    inny dostawca byłby dobry?

  • 10. Data: 2006-02-18 22:40:01
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Kaja napisał(a):
    > Można dzwonić np. z Tlenofonu, o wiele taniej, bez opłat abonentowych.
    > Rozwiązałam wreszcie umowę z TPSA i odetchnęłam z ulgą.

    Problem w tym, że w wielu regionach Polski TPSA jest - niestety - nadal
    jedynym dostawcą dostępu do internetu na odpowiednim poziomie. :-|

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    "Oczko mu odpadło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."