  • Data: 2018-08-05 13:21:06
    Temat: Re: Zniewazenie pomnika (PiS 6:30) v. groźny narkotyk marihuana lecznicza (PO 5)
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-05 o 06:48, A. Filip pisze:
> [...]
    -baner-na-pomniku-Kaczynskiego-Przeszukanie-o-6-rano
    .html

    > No ale jest dobra zmiana! Za PO do Kory "za marychę" weszli o piątej rano! ;-)
    >
    > http://m.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/kora-jacko
    wska-cale-zycie-walcze-wywiad,artykuly,430737,1.html

    Aby to zrozumieć trzeba przeczytać cały artykuł. W nim jest wszystko
    (no, może prawie wszystko) z czym boryka się normalny człowiek, tylko
    nie potrafi tak pięknie o tym opowiedzieć.

    --
    animka