  • Data: 2018-08-05 11:35:30
    Temat: Re: Zniewazenie pomnika
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05-08-18 o 02:25, Marcin Debowski pisze:
    > https://www.rp.pl/Sluzby-mundurowe/180809737-Zalozyl
    -baner-na-pomniku-Kaczynskiego-Przeszukanie-o-6-rano
    .html

    > W piątek po godz. 6.30 rano do mojego domu weszła policja. [..] Nie
    > mieli nakazu rewizji - wiem, że nie muszą mieć, ale powinni dostarczyć
    > taki dokument już "po". Do dziś go nie dostarczyli - ani podpisanego
    > przez prokuratora, ani przez sąd - przekazał.
    > 67-latek powiedział, że funkcjonariusze policji szukali u niego w domu
    > nośników danych i telefonów."
    >
    > Jeśli facet nie zciemnia, to niestety idzie to wszystko klarownie w
    > wiadomym kierunku.

    Na wydanie postanowienia o zatwierdzeniu przeszukania jest 7 dni. No i
    musi jeszcze dojść pocztą. Artykuł jest z 4 sierpnia,więc powody do
    niepokoju będą po przyszłym weekendzie. Nie wiem tylko którym, no bo
    teoretycznie to mogło się to dziać tydzień temu.

    Natomiast osobną sprawą jest cel tego przeszukania. Rozumiem, że szukają
    sprawcy kierowniczego i liczą na to, że albo telefonicznie, albo jakimś
    innym połączeniem przez sieć informatyczną to zrealizowano.

    Natomiast zainteresowanym podrzucam takimateriał.
    http://www.gazetakrakowska.pl/wiadomosci/nowy-sacz/a
    /sad-walczyli-z-pomnikiem-ale-to-czyn-spolecznie-nie
    szkodliwy-wideo,9407782/
    Może iść w stronę znikomej szkodliwości społecznej czynu (wszak wiele
    osób protestuje przeciwko stawianiu tych pomników), zwłaszcza, że banner
    pomnika nie uszkadza.