  • Data: 2018-08-05 13:45:34
    Temat: Re: Zniewazenie pomnika
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Animka <a...@t...wp.pl> pisze:
> [...]
    -baner-na-pomniku-Kaczynskiego-Przeszukanie-o-6-rano
    .html

    /sad-walczyli-z-pomnikiem-ale-to-czyn-spolecznie-nie
    szkodliwy-wideo,9407782/

    > Koszulka z papieru. Brak poczucia humoru. Zamiast poczucia humoru-horror.
    > Tyle jest ważnych spraw, a w dzisiejszych czasach niejeden człowiek
    > czuje się jak u Stylina (czy jak mu tam), Gdzie ta demokracja? Dla
    > kogo?

    No to może zacznijmy od ogona:
    Czy koszulkowiec nie powinien ponieść _kosztów_ usunięcia koszulki?
    [ Kapitalizm nabijać koszty potrafi jak mu to pasuje ]
    Czy ten czyn powinien pozostać _całkowicie_ bezkarny z kosztami
    "sprzątania po protestujących" przerzuconymi na podatników?

    Jak na razie w tej kwestii (przeszukanie) jadą _przy_ badzie IMHO.
    IMHO Jakoś _jeszcze_ nie zrobili czegoś co by "porwało uciśnione
    masy". Kary jeszcze nie ma, może sprawca trafi przed sędziego od
    "suczych wyroków" i kary nie będzie wcale albo będzie śmieszna.

    P.S. W jakim kraju sędziowie są niezawiśli od sprawiedliwości? ;-)

    --
    A. Filip