  • Data: 2015-08-19 10:58:16
    Temat: Re: Znieważenie osoby zmarłej.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ w podlinkowanym materiale jest ten właśnie konkretny artykuł
    > przywołany i dlatego się zacząłem zastanawiać.

    Zwracam uwagę, że A.Filip to fundamentalistyczny pisuar, betonowy
    elektorat świętej rodziny Jarosława.

    Z nim nie można racjonalnie na żaden temat związany z tą "świętą
    rodziną". Spytasz się o dietę kota Jarosława, a rzuci się na ciebie z
    pazurami.

    [ciach]

    > Ktoś tu pisał, by pisać o konkretach. Nie mam zamiaru oceniać śp.
    > Prezydenta. Po prostu zastanowiłem się nad sensownością zawiadomienia w
    > przyczyn merytorycznych i tyle.

    Zwróć uwagę na to KTO zawiadamiał - inny pisuarowy szaleniec, Ryszard Nowak.

    Założę się, że w niejednej prokuraturze co chwila ktoś wzdycha "kurwa,
    znowu ten kretyn..." ;)

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić