  • Data: 2015-08-19 11:39:39
    Temat: Re: Znieważenie osoby zmarłej.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.08.2015 o 18:50, Shrek pisze:

    > A na jaką cholerę komuś dowody dotyczące spraw oczywistych?

    -ze-hitler-wiedzial-o-holokauscie/

    > Zaraz potem jak ty udowodnisz, że nie był reptilianem. Jednak spece od

    Teoretycznie mogła to być nadgorliwość i przekroczenie kompetencji ze
    strony podwładnych.

    Ponownie: rozdziel odpowiedzialność przywódcy za całokształt polityki i
    jej konsekwencje od bezpośredniej odpowiedzialności konkretnej osoby.

    Jesteś w stanie przed sadem udowodnić ponad wszelką wątpliwość, że pan
    Adolf H. oprócz wytworzenia atmosfery oraz warunków do powstania
    niemieckich obozów zagłady na terenach okupowanych osobiście wiedział i
    kontrolował co się w nich dzieje?

    Hint: plausiable deniability.

    To dość standardowa procedura - szef, przy jego milczącej aprobacie, nie
    jest informowany o szczegółach "załatwienia sprawy".

    "Kiedy kazałem im rozwiązać problem kwestii żydowskiej miałem na myśli
    ich przesiedlenie do jakiejś odizolowanej enklawy; krainy którą mogliby
    nazywać własną i nie przeszkadzać innym. Byłem zszokowany jak się
    dowiedziałem, co ten sadysta Himmler wyprawiał..."

    To, że Hitler powinien wiedzieć, co jego bezpośredni podwładni
    wyprawiają, nie oznacza że musiał koniecznie wiedzieć.

    [ciach histeryzowanie]

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić