  • 11. Data: 2019-07-20 23:13:14
    Temat: Re: Znaleziono ciało Dawidka
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Również dość oczywistym było, że ojciec by nie pajacował i nie wywoził
    > go gdzieś daleko. Miał 2~3 godziny. Jedyną ewentualnością było
    > przekazanie jakiejś innej osobie.
    >
    > Natomiast z jasnowidzami jest tak, że niby nikt w to nie wierzy, ale jak
    > nie masz lepszego pomysłu, gdzie szukać, to przeszukanie miejsca
    > wskazanego przez jasnowidza w pierwszej kolejności jest dobrym pomysłem.
    > Zdesperowana rodzina chwyta się różnych pomysłów. Wyobraź sobie, co by
    > było, jakby gość trafił.

    Policja też potrzebuje pomocy i korzysta ze wskazóewk Jackowskiego. Nie
    zawsze oficjalnie, bo nie chce robić sobie obciachu.

    --
    animka

  • 12. Data: 2019-07-20 23:17:57
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.07.2019 o 23:13, Animka pisze:
    > Policja też potrzebuje pomocy i korzysta ze wskazóewk Jackowskiego. Nie
    > zawsze oficjalnie, bo nie chce robić sobie obciachu.

    ano, otrzymał wiele dyplomów podziękowania, którymi się chwali, ale to
    czarnowidz, który znajduje tylko trupy:)

    --
    I love love

  • 13. Data: 2019-07-21 11:09:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@w...pl ...

    > Policja też potrzebuje pomocy i korzysta ze wskazóewk Jackowskiego.
    > Nie zawsze oficjalnie, bo nie chce robić sobie obciachu.

    Demokracja to jednak jest głupi system... i Animka i ja mamy po jednym
    głosie...
    Kobieto, mamy XXI wiek...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 14. Data: 2019-07-21 11:31:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Trzeba być za to tysiącem tępych trepów, żeby przez 10 (słownie: dziesięć) dni nie
    znaleźć chłopczyka tam, gdzie było to najbardziej
    prawdopodobne.
    Chyba psom pozatykali nosy, a sobie rozumy.
    No ale za całą akcję trwającą tyle dni zapłaci społeczeństwo przecież.

    -----

  • 15. Data: 2019-07-21 14:17:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Jul 2019 11:31:31 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Trzeba być za to tysiącem tępych trepów, żeby przez 10 (słownie: dziesięć) dni nie
    znaleźć chłopczyka tam, gdzie było to najbardziej
    > prawdopodobne.
    > Chyba psom pozatykali nosy, a sobie rozumy.

    Zaraz zaraz - gdzie dokladnie znaleziono i co za tym przemiawialo?

    Bo "przy A2", to malo precyzyjne, i duzo moze byc.

    > No ale za całą akcję trwającą tyle dni zapłaci społeczeństwo przecież.

    Ogolnie to chyba i tak byli na sluzbie.
    Nadgodziny platne ?

    Bo straty spoleczenstwa wynikle z tego, ze nie robili "innych zadan",
    to moga byc trudne do wyliczenia.

    J.

  • 16. Data: 2019-07-21 14:37:23
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.07.2019 o 11:09, Budzik pisze:
    > Demokracja to jednak jest głupi system... i Animka i ja mamy po jednym
    > głosie...

    ale ale, animka mieszka w Warszawie, a Budzik tam nie mieszka,
    najwyraźniej Budzik chciałby mieć milion milionów głosów:)

    --
    I love love

  • 17. Data: 2019-07-21 14:37:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.07.2019 o 14:17, J.F. pisze:

    > Ogolnie to chyba i tak byli na sluzbie.
    > Nadgodziny platne ?

    Nawet jak nie bezpośrednio to w naturze pewnie.

    > Bo straty spoleczenstwa wynikle z tego, ze nie robili "innych zadan",
    > to moga byc trudne do wyliczenia.

    To może inaczej - skoro nie widać różnicy to wypieprzyć kulsonów w iloci
    zaangażowanej jako zbędną:P Tak samo "dobre" rozumowanie jak i to, że
    skoro są na etacie to nic nie kosztują ekstra;)

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2019-07-21 16:51:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mundurowe cioły tymi "poszukiwaniami" udowodniły, że są sześciennymi debilami do
    czwartej potęgi.
    Głupsi jedynie byli zabijając weterynarza gdy szwendał się tygrys.

  • 19. Data: 2019-07-21 18:49:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Jul 2019 14:37:58 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > zaangażowanej jako zbędną:P Tak samo "dobre" rozumowanie jak i to, że
    > skoro są na etacie to nic nie kosztują ekstra;)

    Kosztuja, kosztuja, ale sa. Czy sie stoi, czy sie lezy - kosztuja.

    A przyjdzie jakis mecz, albo miesiecznica, i ta setka
    zo...policjantow bedzie potrzebna, wiec musza byc.

    J.

  • 20. Data: 2019-07-21 19:20:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.07.2019 o 18:49, J.F. pisze:

    > Kosztuja, kosztuja, ale sa. Czy sie stoi, czy sie lezy - kosztuja.
    >
    > A przyjdzie jakis mecz, albo miesiecznica, i ta setka
    > zo...policjantow bedzie potrzebna, wiec musza byc.

    W sumie racja - po zakończeniu miesięcznic się nudzą.

    Żeby nie być źle zrozumiany - nie zarzucam nikomu że zaangażował te
    siły. Od tego państwo jest, żeby takie rzeczy ogarniać. I dobrze że
    ogarnęli, nawet jesli nieco pod przymusem dziennikarzy, nieco dla
    słupków i z zakończeniem takim jak wyszło.

    BTW - znów wyszło, że kolo raczej zdrowy psychicznie to nie był. Kto
    twierdził, że świry są godne zaufania w najwyższym stopniu, bo mówią że
    odwalą akcję a na ogół nie odwalają? Tylko dlaczego w takim razie są
    silnie nadreprezentowani w głośnych sprawach?

    --
    Shrek