  • Data: 2021-11-04 08:35:10
    Temat: Re: Zmuszenie do założenia COVID maski w autobusie
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.11.2021 o 22:55, Shrek napisał:

    > Nie sądzę. Kulson to kulson i jak widać nawet w tym wątku jak po.remier
    > wyda rozporządzenie, to kulson powie, że prawo jest prawo i on nie jest
    > od rozkminiania jakiś ustaw czy konstytucji.

    No nie wiem, sławetnego 24-10-2020 pierwsza ekipa nie chciała
    pacyfikować pokojowej demonstracji, musieli zmienić policjantów, tamci
    domagali się rozkazu na piśmie, bo widzieli, że coś śmierdzi...

> [...]
    > maseczki. A jak przestanie mieć, to może stracić większość. Wtedy żeby
    > dalej rządzić musiałby powiedzieć sprawdzam w dwóch sprawach. Czy unia
    > opuści białoruś w swoich granicach i czy kulsony są na tyle silne i
    > lojalne żeby nie zaczęły płonać komitety. I zapewne uważa że na pierwsze
    > pytanie odpowiedź brzmi "nie" a na drugie "chuj wie". I to jest
    > prawdziwy powód. Kulsony już raz pokazały, że jak im każesz szarpać
    > obywateli z powodu bezprawnych rozporządzeń to część zrobi to ale
    > niechętnie, a część podejdzie do tematu z zapałem - "z rybom, tak?".

    Zgadza się - wielu tak, ale nie wszyscy. Niektórzy zaczynają się
    stawiać. Jak choćby teraz jak zatrzymano Adriana Szymczyka, to ekipa,
    która go zatrzymała, po spisaniu chciała go puścić, ponieważ szef miał
    polityczny prykaz, to od szefa żądali też rozkazu na piśmie by go
    zawieźć na komisariat. Wydaje się niewiele, ale sądzę, że to tylko
    czubek góry. Oczywiście jest wielu takich co mają "syndrom ciecia", ale
    nie wszyscy i dlatego właśnie u nas jeszcze Australii nie ma, choć taki
    jeden z Żoliborza chciałby. Przecież on nie boi się demonstracji, on boi
    się postawy policji w trakcie takich demonstracji. Coby nie mówić, po
    marcowym marszu nielegalnie rozwiązanym przez Trzaskowskiego policjanci
    jak punktowo otrzymali oklep i to nie duży, bo "straż marszu", choć już
    nie była zobligowana do utrzymania porządku powstrzymała co bardziej
    krewkich od dalszych rękoczynów. Wtedy policjanci zaprotestowali, że nie
    chca jeździć już na "szkolenia" do wa-wy w trakcie planowanych
    protestów. Musieli dostać podwyżki, aby ich trochę zmotywować... Jednak
    teraz widzą, że te podwyżki mogą się okazać niewielkie w porównaniu z
    galopującą inflacją. Zresztą jest kilku aktywistów, którzy przy
    wszelkich okazjach kładą do głowy - szczególnie tym młodym jak wygląda
    sytuacja. Wykorzystują sytuację by wyrwać ich z bańki informacyjnej.

    --
    http://kaczus.ppa.pl/art/ebookpoint-urodziny,31.html