  • Data: 2021-11-04 18:14:57
    Temat: Re: Zmuszenie do założenia COVID maski w autobusie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 04.11.2021 o 09:53, Kviat napisał trochę bredni:
> [...]
    zczepienne-bialko-kolca-to-grozna-toksyna-sprawdzamy
    /

    >ty znowu z bredniami z portalu z idiotyzmami?
    >O toksyczności mówi wielu naukowców, natomiast Ty powołujesz się na
    >samozwańczego factcheckera. Tak tak - nauka to nie nauka, białe jest
    >czarne.
    >Ja wiem, spisek naukowców z wyższymi stopniami naukowymi, a Wy
    >dzielni opłacani facktcheckerzy" nie znający się na niczym będziecie
    >obalać ten spisek!

    Tajemniczy naukowcy i spiski to jedno, a drugie - w samej Polsce mamy
    cos 19mln zaszczepionych.
    I co - zaszkodzilo im?

    Na razie nie ...

    P.S. a zapotrzebowanie na oddzialy kowidowe i respiratory rosnie.
    Radze nie chorowac przez 3 miesiace.

    Tylko ... czemu rosnie, skoro polowa juz zaszczepiona ?

    J.