  • Data: 2021-11-04 10:33:22
    Temat: Re: Zmuszenie do założenia COVID maski w autobusie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > żebym ja to pamiętał, wiem, że słyszałem to z kilku źródeł ale sobie nie
    > przypomnę. Natomiast jak oglądałem jakiś czas temu, to przed atakiem,
    > było duże przegrupowanie i policjanci się zmienili - to można wychwycić
    > na kilku live'ach.

    Często się zmieniają. Jak na razie to od ciebie pierwsze słyszę, że
    odmówili wykonania rozkazu.

    > wiem, ale tak jak napisałem, ciągle takich jest wielu, ale opór jest
    > wewnątrz dość duży pomimo wszystko stąd u nas ciagle jeszcze jest lepiej
    > niż a Australii

    Pozwolę sobie się nie zgodzić. Jak dostają rozkaz to jak widać chcętni
    do pałowania się znajdą. Po prostu brak rozkazu wynika z przemyśleń na
    górze, nie na dole.

    > od samego Adriana, który siedział wtedy wraz z policjantami w
    > samochodzie - ci powiedzieli, że chcą go poprostu spisać i przewieźć
    > kawałek dalej, aby uspokoić sytuację. I słyszał, że dostawali
    > informacje, że mają go wieźć do Jeleniej Góry, wtedy zażądali by na
    > stole było pismo, bo oni nie widzą takiej potrzeby i się pod tym nie
    > podpisują.

    I finalnie odwieźli.

    > ale policjanci zdają sobie sprawę, że te bilety NBP są coraz mniej
    > warte, a gdy będzie dalej tak, to z taczkami będą musieli do sklepu

    Jak każdy inny. A inni nie odmawiają wykonywania poleceń bo inflacja.

    > chodzić. Oczywiście nie wszyscy, ale niektórzy zaczynają to rozumieć.
    > Stąd jest pewien opór - no nie u wszystkich - fakt - ostatnio któryś
    > wytoczył sprawę, że przez Grzegorza Hercunia nazwany zomowcem został. Na
    > razie jedna rozprawa się odbyła. Jedyne co przedstawił w dowodzie na
    > razie to chwalił się dyplomami... Na razie to jest jedyna jego linia ataku.

    Był ostatnio jakiś wyrok, że można na policjanta mówić per pies:P

    > ale to też działa do czasu.

    To działa zawsze aż do upadku państwa autorytarnego. Zanim zabraknie na
    pałkarzy reszta będzie w tak głębokiej dupie, że po prostu przerżną
    wybory z hukiem i powróci pytanie czy w graniczach UE jest możliwa
    białoruś.

    > Tylko w pewnym momencie może pałkarzy braknąć

    Doświadczenie wskazuje, że zabraknie dopiero wtedy jak już jest totalny
    rozpierdol państwa. Wtedy to już mała pociecha że pałkarzom zabraknie,
    bo ty będziesz żarł gruz a państwo już nie będzie działać.

    --
    Shrek