  • 1. Data: 2005-10-19 16:08:24
    Temat: Zmiana skladu sedziowskiego
    Od: He(R)Sk <s...@p...pl>

    Nie jestem pewien czy tak sie to nazywa. Sprawa o rozwod.
    w czasie kolejnych rozpraw/posiedzen sedzia (z lancuchem
    na szyi) jest ten sam ale zmienia sie (tak mniej wiecej
    po 3 rozprawach/posiedzeniach jedna z pozostalych dwu
    osob (lawnikow?). Czy taka zmiana skutkuje rozpoczeciem
    sprawy od poczatku czy nie ma wplywu na jej dalszy przebieg ?

    --
    HeSk

  • 2. Data: 2005-10-19 16:17:18
    Temat: Re: Zmiana skladu sedziowskiego
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    He(R)Sk napisał(a):
> [...]
    > osob (lawnikow?). Czy taka zmiana skutkuje rozpoczeciem
    > sprawy od poczatku czy nie ma wplywu na jej dalszy przebieg ?

    nie ma wpływu

    KG

  • 3. Data: 2005-10-19 16:50:48
    Od: He(R)Sk <s...@p...pl>

    On Wed, 19 Oct 2005 18:17:18 +0200, kam <#k...@w...pl#> wrote:

    > nie ma wpływu

    gdzie szukac "paragrafow" potwierdzajacych ta teze ?

    --
    HeSk

  • 4. Data: 2005-10-19 16:53:25
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    He(R)Sk napisał(a):
    > gdzie szukac "paragrafow" potwierdzajacych ta teze ?

    art.323 kodeksu postępowania cywilnego

    KG

  • 5. Data: 2005-10-20 04:47:39
    Od: He(R)Sk <s...@p...pl>

    On Wed, 19 Oct 2005 18:53:25 +0200, kam <#k...@w...pl#> wrote:

    > art.323 kodeksu postępowania cywilnego

    Dziekuje. Wynika z tego,ze wyrok wydaje zespol orzekajacy
    przed ktory odbyla sie rozprawa poprzedzajaca wydanie wyroku.

    Jakie wazne okolicznosci musza/powinny wystapic by sprawe
    mozna bylo nazwac zawila,a tym samym wyrok oglosic za 2 tygodnie?

    --
    HeSk

  • 6. Data: 2005-10-20 04:59:06
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    He(R)Sk napisał(a):
    > Jakie wazne okolicznosci musza/powinny wystapic by sprawe
    > mozna bylo nazwac zawila,a tym samym wyrok oglosic za 2 tygodnie?

    na przykład dużo materiału dowodowego
    ale wystarczy brak czasu...
    zmęczenie, konieczność sporządzenia dość długiego wyroku (np. podział
    majątku),
    a tak naprawdę - wola sędziego

    KG

  • 7. Data: 2005-10-22 12:36:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > nie ma wpływu

    A ja kiedyś widziałem apelację sporządzoną i podpisaną przez adwokata,
    który twierdził że zmiana ławników w trackie procesu (to było z zakresu
    prawa pracy) powoduje nieważność postępowania ... I co dziwniejsze był
    to jedyny argument apelacji.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 8. Data: 2005-10-22 12:39:51
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Johnson napisał(a):
> [...]
    > który twierdził że zmiana ławników w trackie procesu (to było z zakresu
    > prawa pracy) powoduje nieważność postępowania ... I co dziwniejsze był

    napisz jeszcze że została uwzględniona...

    KG

  • 9. Data: 2005-10-22 12:47:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > napisz jeszcze że została uwzględniona...

    To oczywiste, że nie. Tak mi sie tylko skojarzyło, przepraszam :)

  • 10. Data: 2005-10-22 21:30:31
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Sat, 22 Oct 2005 14:39:51 +0200, kam napisał(a):

    > napisz jeszcze że została uwzględniona...

    A ja widziałem wyrok, który wydał inny sędzia niż wg protokołu prowadził
    ostatnią rozprawę. I apelację od tego wyroku, którą SO oddalił.
    I to wcale nie jest śmieszne.

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||