  • 1. Data: 2002-07-17 11:16:23
    Temat: Zmiana dowodu osobistego
    Od: "Joanna" <n...@w...pl>

    Mam pytanie natury technicznej .Chce wymienic dowod osobisty w zwiazku ze
    zmiana nazwiska. Pozniej bede sie wymeldowywac z rodzinnego domku a pozniej
    zameldowac w naszym mieszkanku.
    Jak na tym plastikowym dowodzie zmienia sie meldunek i czy w ogole sie
    zmienia? Czy ktos z Was ( zwlaszcza swiezo upieczone mezatki) przerabialy te
    formalnosci? Od czego zaczac? Jak sie zamelduje na starym nazwisku nie
    bedzie pozniej problemow?
    Pzdr. Asia

  • 2. Data: 2002-07-17 11:38:49
    Temat: Re: Zmiana dowodu osobistego
    Od: Marian Guc <m...@p...wp.pl>

    Joanna wrote:

    > Mam pytanie natury technicznej .Chce wymienic dowod osobisty w zwiazku ze
    > zmiana nazwiska. Pozniej bede sie wymeldowywac z rodzinnego domku a pozniej
    > zameldowac w naszym mieszkanku.

    To zależy kiedy bedzie to później. Najlepiej najpierw się wymeldować (trzeba
    ładnie prosić),
    a później zmieniać dowód.

    > Jak na tym plastikowym dowodzie zmienia sie meldunek i czy w ogole sie
    > zmienia?

    Tak - dowód osobisty ... za który trzeba zapłacić.

    --
    Z pozdrowieniami

    Marian Guc

  • 3. Data: 2002-07-17 15:11:27
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marian Guc"

    > To zależy kiedy bedzie to później. Najlepiej najpierw się wymeldować (trzeba
    > ładnie prosić), a później zmieniać dowód.

    ja bym poczekal az do zameldowania a potem zmienial dowod - przeciez
    wymeldowanemu dowodu nie dadza bo musi byc jakis wpis ;-)
    *** blad ***
    PS - za 5 zl oplaty zostawiaja stary dowod na pamiatke , tylko go dzirkuja

  • 4. Data: 2002-07-18 05:54:02
    Temat: Odp: Zmiana dowodu osobistego
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik blad <b...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...

    Nowo wydany dowód tożsamości ma ważność 10 lat i należy go zmienić.
    Przy utracie również można składać wniosek o nowe wydanie.
    Przy z zmianach należy składać o ponowne wydanie z uwagi na konkretną
    zmianę.W każdym przypadku jest to czynność płatna.

    Sandra

  • 5. Data: 2002-07-18 12:43:20
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Sandra"
    > Przy z zmianach należy składać o ponowne wydanie z uwagi na konkretną
    > zmianę.W każdym przypadku jest to czynność płatna.

    i dlatego proponowalem, zeby wyrobic sobie po zameldowaniu w nowym miejscu
    Mysle, ze po wymeldowaniu to nowego dowodu nawet nie da sie wyrobic - gdyby
    sie dalo to gdzie - w Warszawie czy np w Krakowie? A autorka wątku pytala o
    taki wariant
    *** blad ***