  • 1. Data: 2002-07-17 11:09:33
    Temat: nieoficjalne tlumaczenie, jaka notka prawna?
    Od: lutek <n...@n...polska>

    Na stronie mam nieoficjalne tlumaczenie helpa do programu Macromedia
    Flash, chce je opublikowac niebawem, ale nie wiem jaka notke prawna
    wstawic:

    ====mam tak==================================
    Prawa autorskie do angielskiej wersji podręcznika (C) Copyright 2002
    należą do Macromedia Inc.

    Podręcznik jest nieoficjalną wersją tłumaczenia, może być
    dystrybuowany zgodnie z warunkami licencji GNU General Public License
    opublikowanej przez Free Software Foundation; Licencja w wersji 2 lub
    (do wyboru) dowolnej późniejszej.

    Prawa autorskie (C) 2002 do tłumaczenia należą do flashZONE.pl

    czy jest prawidlowo?

    Mariusz Mielnik
    flashZONE.pl ... i masz wszystko czego potrzebujesz