  • Data: 2019-03-25 13:39:48
    Temat: Re: Zlosliwie hamujacy kierowca
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --Bardziej mi to pasuje do kierowcy tego roweru ... motoroweru, motocykla - bo nie
    kreci, to chyba z napedem :-)

    to raczej nie ma znaczenia ? w strefie 30 km/h nie raz wyprzedzil mnie pizzermen na
    ebike czyli jechal 35-40 km/h, jak mu cos wyskoczy nie wyhamuje nie ma bata ale ten
    koles z nagrania to patologia ... angole pisza ze odstepu nie trzymal i cial po
    chodniku ale w niczym to nie usprawiedliwia tego hamowania szkoda ze jeszcze jakiejs
    dzidy w bagazniku nie wiozl :-)