  • Data: 2019-03-26 20:51:00
    Temat: Re: Zlosliwie hamujacy kierowca
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, w wypadku OC, to mam poważne wątpliwości, czy masz rację. Ale
    > może to jest uznaniowe. Mnie - jak gość we mnie wjechał i była szkoda
    > blisko 80% - to chcieli dać 100% i zabrać wrak.

    Mi oddali różnicę - inna sprawa, że wycenili tak, ze na tym "zarobiłem",
    ale nie polecam kaskadreki na motocyklu. Jeśli już na starych gratach
    jest zarobek, to na tym, że ci wycenią wrak na 1000, przed na 20000 i
    tysiaczka oddadzą, a stan niespecjanie się różnił przed kolizją i po.
    Ale to raczej niszowe zajęcie.

    > Już Ci zwracałem uwagę, że nikt normalny złośliwie nie przyhamowuje
    > przed innym użytkownikiem, więc nie próbuj tego rozpatrywać w
    > kategoriach normalności.

    Zdefiniuj normalność. Poczytalny raczej jest, na pewno nie zakłada, że
    ryzuko że ktoś mu odbyt spenetruje jest znaczne. Więc znaczy że raczej
    się na to nie godzi. Powiem tak - aż takich akcji nie robiłem ,ale
    drobne "uprzejmości" zdarzało się wymieniać - dumny nie jestem, ale kto
    jest bez winy... Tylko mierząc twoją miarką wychodzi na to, że
    nienormalność jest... normą.

    Shrek