  • Data: 2019-03-25 19:52:38
    Temat: Re: Zlosliwie hamujacy kierowca
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Już Ci tyle razy to wyjaśniałem, że nie mam nadziei, ze teraz zrozumiesz.

    No nie ma nadziei. Na moje szczęście.
    Już Ci tyle razy wyjaśniałem, że cieszę się, że nie rozumiem Twoich
    wyjaśnień.
    Na takiej samej zasadzie nie rozumiem wyjaśnień pisu, że to oni bronią
    Konstytucji, a prokurator Piotrowicz się nawrócił. Tu też nie ma
    nadziei, że to zrozumiem.

    > Jest. Zrozumiałeś, że nie rozumiesz. To też jakiś postęp.

    Przecież od początku Ci piszę, że nie rozumiem Twoich wyjaśnień.
    Co w tym odkrywczego? Dopiero teraz się zorientowałeś?
    Ja tylko wykazuję brak logiki w tym co piszesz i nikt Cię nie zmusza do
    odpisywania, skoro i tak nie zrozumiem...

    Pozdrawiam
    Piotr