  • Data: 2019-03-25 20:47:23
    Temat: Re: Zlosliwie hamujacy kierowca
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.03.2019 o 19:52, Kviat pisze:

    > No nie ma nadziei. Na moje szczęście.
    > Już Ci tyle razy wyjaśniałem, że cieszę się, że nie rozumiem Twoich
    > wyjaśnień.

    Nikt nie jest doskonały. Cóż, muszę jakoś przeboleć moje niepowodzenie
    dydaktyczne. Natomiast nie rozumiem, po co mnie pytasz po raz kolejny o
    to samo, skoro i tak sam zakładasz, że odpowiedzi nie zrozumiesz.

    Nie wymagam, byś uznał, że mam rację. Dopuszczam, że możesz być
    odmiennego zdania i nie zamierzam dążyć do zmiany zaistniałego stanu
    rzeczy. Nie uważam Cię za tak ważną osobę, by zabieganie o aprobatę dla
    mojego stanowiska warte było wysiłku.

    Tym nie mniej, skoro już zauważyłeś, że nie rozumiesz, co piszę, to
    byłbym Ci głęboko zobowiązany, jakbyś przestał zawracać mi głowę swoimi
    problemami, których ja rozwiązać nie potrafię. Przyjmiemy, ze mamy
    odmienne zdanie na niektóre tematy i tyle.

    Oczywiście, o ile kiedyś dojrzejesz do zrozumienia moich wypowiedzi,
    albo będziesz po prostu chciał podyskutować, to jestem otwarty, ale do
    tego czasu nie widzę żadnego sensu w obrzucaniu się "gównem".