  • Data: 2017-09-14 10:29:39
    Temat: Re: Złodziejskie firmy kurierskie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 września 2017 10:12:48 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Bardziej skupiałbym się na tej wadze paczki i tego, co przy tej wadze
    > DPD oferuje, oraz co odpowiedział dział reklamacji.

    A z jakiego rękawa te DPD wytrząsnełeś?
    bo chuba nie o DPD tu dyskutujemu(przymnajmniej przy dyskusji o mojej przesyłce)

    > Zatem jeśli Kris, czy wątkotwórca nie podadzą konkretnych paragrafów,
    > dyskusja z nimi jest bezcelowa.

    W OWH maja jasne zapisy że przesyłki do 50kg dostarczają pod konkretny adres i nic
    nie maja ze "w opcji wysyłka do firmy oferują pod drzwi a w wysyłce do osoby
    prywatnej pod adres" Jeśli RadosławF jednak gdzieś taki zapis znalazł to niech wskaże
    gdzie.

    > ponieważ nie wiemy na jakich warunkach Kris, tudzież jego żona, zawarła
    > umowę
    Tego nie wiemy bo jako odbiorca przesyłki raczej żadnej umowy nie zawierałem.
    Opieram się na tym co firma ma zapisane w swoich OWH
    Jakieś prawdopodobieństwo jest że nadawca przesyłki ma z nimi podpisane umowę że jego
    przesyłki odbiorcy maja odbierać z samochodu albo że kurier koło furtki stawia ale
    przyznasz że jest to mało prawdopodobne.

    (na przykład DPD teraz na stronie ma pewne zapisy, ale wcześniej