  • Data: 2017-09-14 14:03:47
    Temat: Re: Złodziejskie firmy kurierskie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-14 o 13:47, Kris pisze:

    > Nazwę firmy podałem. Ich OWH są na stronie każdy może przejrzeć.

    To za mało, aby móc konkretnie dyskutować.

    > Radosław dojrzał tam nawet coś czego tam nie ma;)

    To, że nie umiesz czegoś przejrzeć, nie znaczy, że tego tam nie ma.
    Na przykład wspomniane już przepisy BHP oraz usługi dodatkowe u Geisa.

    > Tyle że nigdzie na ich stronie nie widzę dodatkowej opcji do przesylek pow 30kg. W
    standardzie mają do 50kg.

    Bo to nie ty nadajesz, więc nie musisz widzieć. Wysyłający ma pewnie
    taką możliwość w swoim systemie wysyłek.

    > Niedostarczenie "pod adres" nie jest powodem do zarzutu?

    Może jest, ale wobec sprzedawcy, a nie kuriera, którego cię z nim nic
    nie łączy.

    --
    Liwiusz