  • 1. Data: 2004-10-15 21:26:18
    Temat: Zgubiony dowód osobisty - wyjazd w ramach UE
    Od: a...@p...netinfo.pl (Adam Wiśniecki)

    Problem jest następujący: 22.10 lecimy paczką do Włoch - niestety
    jedna dziewczyna dzisiaj zorientowała się, że zgubiła dowód osobisty.
    Jej paszport jest "przeterminowany" o rok. Nowego dowodu tak szybko
    teraz nie wydają a paszport w trybie przyśpieszonym również się
    nie wyrobią do piątku 10:00.

    Pytanie do Was: jakie widzicie rozwiązanie tej sytuacji? Na jakiej
    podstawie przekracza się teraz granice w ramach UE. Gdy ostatnio
    jechałem nie kontrolowali mnie w ogóle - ale nie wiem czy to normalna
    procedura?

    Dziewczyna nie ma również prawa jazdy - ma legitymacje studencką,
    ubezpieczeniową oraz parę innych mniej ważnych dokumentów
    potwierdzających jej tożsamości :)

    Mam nadzieje, że dobrze trafiłem - z góry dziękuje za pomoc :)
    Przejrzałem również archiwum grupy ale szczerze mówiąc nie wiedziałem
    dokładnie po jakim kluczu szukać :(

    --
    Adam "sprytny" Wiśniecki

  • 2. Data: 2004-10-16 05:10:36
    Temat: Re: Zgubiony dowód osobisty - wyjazd w ramach UE
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pl>

    Użytkownik "Adam "Wiśniecki"" <a...@p...netinfo.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncn0g14.t82.awisniecki@patek.netinfo.pl...
> [...]
    > nie wyrobią do piątku 10:00.
    >
    > Pytanie do Was: jakie widzicie rozwiązanie tej sytuacji?

    Zostac w Polsce i zmienic kolor wlosów z blond na inny.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2004-10-16 06:22:34
    Od: a...@p...netinfo.pl (Adam Wiśniecki)

    In article <ckqag6$o0s$4@mamut.aster.pl>, SQLwysyn wrote:

    > Użytkownik "Adam "Wiśniecki"" <a...@p...netinfo.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrncn0g14.t82.awisniecki@patek.netinfo.pl...

    > Zostac w Polsce i zmienic kolor wlosów z blond na inny.

    Dziękuje za "radę" - jest naprawde pomocna :>

    --
    Adam "sprytny" Wiśniecki

  • 4. Data: 2004-10-16 07:13:13
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pl>

    Użytkownik "Adam "Wiśniecki"" <a...@p...netinfo.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncn1fei.2o6.awisniecki@patek.netinfo.pl...

    > Dziękuje za "radę" - jest naprawde pomocna :>

    Jedyna mozliwa. Granicy legalnie nie przekroczy.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2004-10-16 11:15:50
    Od: "Mark" <m...@w...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Zostac w Polsce i zmienic kolor wlosów z blond na inny.

    o żesz..........a to genialne :))))))
    MM

    ps.
    jak na to wpadłeś?

  • 6. Data: 2004-10-16 11:26:37
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]

    > podstawie przekracza się teraz granice w ramach UE. Gdy ostatnio
    > jechałem nie kontrolowali mnie w ogóle - ale nie wiem czy to normalna

    Legalnie granicy nie przekroczy, jesli nie ma ani do ani paszportu. Z moich
    doswiadczen z tym kontrolowaniem to dosyc losowa sytuacja, jednak nie mozna
    uwazac, ze norma jest brak rzutu okiem na paszport albo d.o., jesli juz to
    przeciwnie. Jednakze jedyna przeszkoda moze tu najprawdopodobniej byc
    granica polsko-niemiecka, wiec moze po prostu zaryzykowac, ze jej nie
    sprawdza. Jak ja sprawdza, to jej nie przepuszcza (wtedy mozecie albo z nia
    zaczekac i wykonac drugie podejscie za kilka godzin, albo ja zostawic), jak
    nie sprawdza to przejedzie, a w przypadku problemu z powrotem to juz poradzi
    sobie zglaszajac zagubienie d.o. za granica. Niestety nie da sie tu chyba
    niczego sensowniejszego doradzic. Przy czym jesli to jest jakas znerwicowana
    dziewczyna i ma sie trzasc ze strachu na granicy, to nie wiem czy powinna
    podejmowac takie dzialanie jak opisalem.

    marekz

  • 7. Data: 2004-10-16 11:28:34
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości

    Wroc. Doczytalem, ze LECICIE tam. To uwazam, ze zero szans. Nie wsiadzie na
    poklad, przykro mi. Myslalem, ze tam JEDZIECIE. :-(

    marekz

  • 8. Data: 2004-10-16 12:25:08
    Od: a...@p...netinfo.pl (Adam Wiśniecki)

    In article <ckr0m0$9cd$1@atlantis.news.tpi.pl>, MarekZ wrote:

    > Wroc. Doczytalem, ze LECICIE tam. To uwazam, ze zero szans. Nie wsiadzie na
    > poklad, przykro mi. Myslalem, ze tam JEDZIECIE. :-(

    dziękuje za próbę pomocy

    Adam "sprytny" Wiśniecki

  • 9. Data: 2004-10-16 20:19:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 16 Oct 2004, MarekZ wrote:
    [...]
    > + wykonac drugie podejscie za kilka godzin, albo ja zostawic), jak nie sprawdza
    > + to przejedzie, a w przypadku problemu z powrotem to juz poradzi sobie
    > + zglaszajac zagubienie d.o. za granica.

    ...które wcześniej zgłosiła *w kraju*.
    Intrygujące będzie jak ktoś zauważy :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2004-10-18 20:33:22
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 15 Oct 2004 21:26:18 +0000 (UTC), a...@p...netinfo.pl
    (Adam Wiśniecki) wrote:

    >Dziewczyna nie ma również prawa jazdy - ma legitymacje studencką,
    >ubezpieczeniową oraz parę innych mniej ważnych dokumentów
    >potwierdzających jej tożsamości :)
    Hmmm sadze ze legitymacja studencka nie potwierdza tozsamosci :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?