  • 1. Data: 2004-10-15 18:21:11
    Temat: UWAGA na oszustów firma Róża Chemikalia - dawniej Rubachem International Sp. z o.o.
    Od: "g...@b...pl" <g...@b...pl>

    Witam!
    UWAGA NA OSZUSTÓW TELEFONICZNYCH - RÓZA CHEMIKALIA SP. Z O.O. WARSZAWA

    Kilka dni temu do mojej firmy zadzwonila telemarketerka z Firmy Róża
    Chemikalia Sp. z o.o. Zaoferowali srodki do czyszczenia komputerow za 1600
    PLN. Zgodzilem sie na przyslanie paczki w celu sprawdzenia produktow i
    zobaczenia ilosci i jakosci tych materialow. Na drugi dzien juz paczka byla u
    nas w firmie. Po otwarciu paczki stwierdzilismy ze produkty nie warte sa tych
    pieniedzy a takze ich ilosc. Zadzwonilismy do tej firmy NACIAGACZOW i
    przemilutka Pani powidziala ze nie ma zwrotow produktow i ze informowala nas o
    tym. Tlumaczyla sie tym ze oni nie maja magazynu i nie moga zrobic zwrotu. Jak
    zapytalem odnosnie zakupu np. 1 szt pianki to powiedziala ze reszte mozna
    zwrocic. Wiec pytam: Jak to nie ma zwrotow, jak mozna czesc produktow odeslac?
    Tu zaklamana Pani kierownik tej zakichanej firmy mowi ze calkowitego zwrotu
    nie ma. W miedzyczasie Pani powiedziala ze maja dzisiaj promocje i ze te
    wszystkie produkty moga nam sprzedac za 50 % ceny czyli za 800 PLN. Takie jaja.
    Twardo stanelismy na stanowisku ze odsylamy ta zakichana paczke. Pani
    kierownik powiedziala ze oni tej paczki nie odbiora i ze zawarlismy umowe
    ktora maja nagrana co posluzy im jako material w sprawie sadowej.

    Oczywiscie nie podali dokladnego adresu firmy na tych papierkach ktore
    wysylaja. Jest tam tylko nazwa firmy "Róża Chemikalia" Sp. z o.o. skrytka
    pocztowa i Warszawski kod pocztowy. Dodam pozniej bo obecnie nie mam kolo
    siebie tych danych.
    Numer telefonu do tej FIRMY NACIAGACZOW to (22) 354 0000

    Wczesniej ta ekipa tych fałszywcow dzialala pod nazwa RUBACHEM INTERNATIONAL
    SP Z OO co znalazlem na starych niusach (ponizej link)

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    oc.prawo&aid=11430778

    Co ciekawe to numer telefonu figuruje na RUBACHEM INTERNATIONAL SP Z OO a
    uzywa go firma Róża Chemikalia, która to jak sam ustalilem ma forme prawna
    FUNDACJA - to ciekawe prawda?
    mozna to znalezc na
    http://www.biznespolska.pl/firmy/company.php?company
    ID=29104&search%5Bname%
    5D=R%F3%BFa+Chemikalia&search%5BbranchID%5D=&search%
    5BcityID%
    5D=warszawa&search%5BsearchIn%5D=onlyKRS

    Super swietnia firma naciagaczy. Tak wogole sa strasznie ciency, przyslali do
    naszej firmy zakichany faks przekserowany i przefaksowany chyba juz setki razy
    z gotowymi rybryczkami na wpisanie nazwisk i kwot powolujac sie na przepisy
    ustawy o zawieraniu umowy przez telefon, ale te przepisy tycza sie konsumenta
    czyli osoby fizycznej a nie firmy. Druga sprawa powolujac sie na to ze zawarli
    umowe przez telefon na poczatku rozmowy powinni podac wszystkie dane swojej
    oszukanczej firmy czyli nazwe, adres siedziby (czyli ulica nr itd.) oraz podac
    forme prawna społki. Tego oczywiscie nie podali (mamy tylko kwit od kuriera i
    faks na ktorym jest nazwa firmy, skrytka pocztowa i kod).
    A tak jeszcze do tego wszystkiego rozmawiali z osoba ktora nie jest
    upowaznionia do zawierania umow w imieniu firmy. Na poczatku zawarcia
    tej "niby umowy" powinni zapytac barany czy dana osoba z ktora rozmawiaja jest
    upowaznionia do zawarcia umowy.
    Barany do kwadratu ta firma Róża Chemikalia.
    Ustalilem jeszcze w spisie telefonow netii ze powyzej podany numer telefonu
    nalezy do firmy :

    RUBACHEM INTERNATIONAL SP Z OO
    (22) 3540000
    WARSZAWA, ul. PUŁAWSKA 270 / 63

    Wiec nie do firmy Róża Chemikalia - to juz dziwnie wyglada?
    Sam fakt ze nie podaja w pismach adresu tylko sam go sobie musialem szukac tez
    swiadczy o nich wysmienicie.

    Koncze na razie, bo juz sporo sie rozpisalem. W razie pytan prosze o meila do
    mnie. Napisze jeszcze jak sie sprawa bedzie miala dalej tzn. czy te barany
    odbiora odeslana paczke.

    Pozdrawiam

    g...@b...pl

  • 2. Data: 2004-10-15 18:34:30
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Kilka dni temu do mojej firmy zadzwonila telemarketerka z Firmy Róża
    > Chemikalia Sp. z o.o. Zaoferowali srodki do czyszczenia komputerow za 1600
    > PLN. Zgodzilem sie na przyslanie paczki w celu sprawdzenia produktow i

    Jesli kupiles poza lokalem to masz 10 dni na zwrot pod warunkiem
    nieuzywania zakupionego towaru ... jesli firma sie od tego uchyla to po
    prostu zacznij od PIH.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-10-15 18:43:59
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    KrzysiekPP wrote:

    > Jesli kupiles poza lokalem to masz 10 dni na zwrot pod warunkiem
    > nieuzywania zakupionego towaru ... jesli firma sie od tego uchyla to po
    > prostu zacznij od PIH.

    jeśli jesteś konsumentem...

    KG

  • 4. Data: 2004-10-15 21:32:43
    Od: "grzybrzych" <g...@g...pl>

    Użytkownik <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wiec nie do firmy Róża Chemikalia - to juz dziwnie wyglada?
    > Sam fakt ze nie podaja w pismach adresu tylko sam go sobie musialem szukac
    [...ciach...]

    Ja niestety w zeszlym roku dalem sie nabrac firmie Rubachem na 2kzl -
    sk..... i ta sama slodziutka idiotka do mnie dzwonila chyba. Teraz niestety
    juz po frytkach.... STRZEZCIE SIE TYCH PAJACOW.
    pozdrawiam,
    m.o.

  • 5. Data: 2004-10-16 08:05:39
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 15 Oct 2004 20:21:11 +0200, g...@b...pl naskrobał(a):

    > Koncze na razie, bo juz sporo sie rozpisalem. W razie pytan prosze o meila do
    > mnie. Napisze jeszcze jak sie sprawa bedzie miala dalej tzn. czy te barany
    > odbiora odeslana paczke.

    A co cie to obchodzi ? nie mają nawet zamówienia, tylko potwierdzenie
    odbioru jakiejś paczki. Uważasz że wystarczy wysyłać paczki a potem można
    żądać dowolnych pieniędzy? :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-10-16 11:45:28
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Sebol wrote:

> [...]
    >
    > A co cie to obchodzi ? nie mają nawet zamówienia, tylko potwierdzenie
    > odbioru jakiejś paczki. Uważasz że wystarczy wysyłać paczki a potem

    To właśnie mnie uderzyło... mogą Ci skoczyć, jak mawiał "Jasiu"...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 7. Data: 2004-11-04 10:55:43
    Od: t...@o...pl

    > Pani
    > kierownik powiedziala ze oni tej paczki nie odbiora i ze zawarlismy umowe
    > ktora maja nagrana co posluzy im jako material w sprawie sadowej.

    Zapewniam Cie, ze nie maja nagranej zadnej rozmowy, ani tym bardziej umowy.
    Mowia tak, zeby postraszyc klienta i tyle.

    t.a.

  • 8. Data: 2004-11-12 17:37:14
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/15/2004 8:21 PM, g...@b...pl wrote:
> [...]
    > Chemikalia Sp. z o.o. Zaoferowali srodki do czyszczenia komputerow za 1600
    > PLN. Zgodzilem sie na przyslanie paczki w celu sprawdzenia produktow i
    [...]

    Wybacz brak taktu, ale wydanie 1600 zł na srodki do czyszczenia
    komputerów na podstawie rozmowy telefonicznej nie swiadczy o zdrowym
    rozsądku. Ja dla mojego pozwoliłem sobie na fanaberie Fellowes'a za
    mniej niż 50 zł, a uważam, że to dużo - tyle, że wiedziałem i widziałem
    co chcę i co dostaję.

    Zaproponuj swojemu szefowi, że zrobię wam kurs, jak odmawiać akwizytorom
    - zaoszczędzicie z 50 k rocznie przy takim stosunku do wymienionych
    nagabywaczy. Ja wezme 10 k za wizytę, a dostaniecie wiedzę, która przyda
    się też w życiu prywatnym, pogadaj z szefem, warto.

    Przykładowa rozmowa z przedstawicielem operatora telefonicznego:

    - czy....
    - jeżeli dzwoni pan/pani byśmy płacili za to samo więcej, to dziekuję,
    ale nie skorzystamy z oferty. Jeżeli dzwoni pan/pani bysmy za to samo
    płacili mniej, to pana/pani szef jest idiotą - prosze o nazwisko członka
    zarządu odpowiedzialnego za pański pion, prosze poinformowac, żeby od
    jutra nie przychodził do pracy, ja zaczynam od nastepnego poniedziałku.
    Do widzenia. Odkładamy słuchawkę.

    Można też odłożyc słuchawkę na blat (nie na tzw. widełki) i dac sie
    pacjentowi wygadać, a operatorowi zdobyć cenne impulsy. Drugi raz nie
    zadzwoni.

    Pzdr: Catbert