    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 9 Jul 2010 23:19:37 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: "Zginanie prawa" :)

    On Thu, 8 Jul 2010, Olgierd wrote:

    > Nienie, wyrok NSA nie zmienił prawa w tym zakresie.

    ...dla porządku można uściślić, że chodziło o "legalizację" *wystawienia*
    faktury. W świetle tego wyroku sprzedawca jest wolny od kary za brak
    wystawienia faktury (62 KKS).
    To, czy można ją odliczyć po stronie kupującego to inna sprawa :)

    > I zapewniam Cię, że
    > jeszcze nie raz usłyszymy odwrotne rzeczy.

    Ciekawe kiedy w .pl papier w postaci "niepodpisana faktura"
    przestanie być traktowany jak papier wartościowy, z urzędowym
    obowiązkiem poświadczania nieprawdy na czele (mam na myśli
    obowiązek wstawiania różnych treści w napisach "oryginał"
    i "kopia", tudzież standarowe pytanie czym jest kserokopia
    oryginału i czy kserokopia kopii jest oryginalną kopią
    w rozumieniu przepisu rozporządzenia :P)

    pzdr, Gotfryd