  • 1. Data: 2008-02-10 09:37:54
    Temat: Zerwanie umowy z neostradą 9 dnia po podpisaniu umowy
    Od: k...@g...com

    Witam serdecznie,

    W umowie mam zapis "Konsument może odstąpić od niniejszej umowy do 10
    dni od momentu podpisania umowy".
    Znalazłem w internecie również zapisy mówiące o tym, że w ciągu 10 dni
    mogę zerwać umowę bez żadnych konsekwencji i kar. Czy jest na to
    konkretny zapis w kodeksie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-02-10 09:41:07
    Od: "Domek" <d...@g...pl>

[...]

    Nie ma, i byc nie musi, jest w umowie i to wystarczy.

    Możesz zerwać równiez po 4 miesiącach, zapłacisz różnicę
    w stosunku do opcji bez promocji,
    zrywając po 2 latach to już zapłacisz bardzo duzo, różnicę do cen bez
    propocji razy ilość
    miesięcy

  • 3. Data: 2008-02-10 10:21:05
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    .googlegroups.com...

    [cut]

    Tu masz wszystko:
    http://www.konsument.gov.pl/pl/umowy_poza_lokalem/in
    dex.html

  • 4. Data: 2008-02-10 13:48:30
    Od: k...@g...com

    Dziękuję bardzo za odpowiedź.

    Zwyczajnie nie jestem zadowolony z usługi to wolę złożyć wypowiedzenie
    od razu i pójść do konkurencji.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2008-02-10 15:13:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    k...@g...com wrote:
> [...]
    > Znalazłem w internecie również zapisy mówiące o tym, że w ciągu 10 dni
    > mogę zerwać umowę bez żadnych konsekwencji i kar. Czy jest na to

    to nie jest zerwanie, tylko odstąpienie od umowy.
    Masz do tego prawo w ciągu 10 dni od zawarcia umowy

  • 6. Data: 2008-02-10 15:13:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    k...@g...com wrote:
    > Dziękuję bardzo za odpowiedź.
    >
    > Zwyczajnie nie jestem zadowolony z usługi to wolę złożyć wypowiedzenie
    > od razu i pójść do konkurencji.

    nie składaj wypowiedzenia tylko napisz że odstępujesz od umowy.
    Wzór takiego odstąpienia powinien być gdzieś tam dołączony do papierów.

  • 7. Data: 2008-02-10 15:14:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Domek wrote:

    > Nie ma, i byc nie musi, jest w umowie i to wystarczy.

    Czego nie ma?

> [...]
    > w stosunku do opcji bez promocji,
    > zrywając po 2 latach to już zapłacisz bardzo duzo, różnicę do cen bez
    co ty pieprzysz?

  • 8. Data: 2008-02-10 16:56:03
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    witek pisze:
    > co ty pieprzysz?

    jemu chodzi o to ze majac neostrade w promocji mozesz w kazdej chwili ja
    zerwac, ale trzeba zaplacic roznice miedzy cena normalna a cena w
    promocji za kazdy miesiac trwania umowy (czyli biorac neo na 3 lata i
    zrywajac po 2 latach trzeba doplacic 24 * mieiseczna roznica, co daje
    juz calkiem duza kwote)

  • 9. Data: 2008-02-10 18:36:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Garvey wrote:

> [...]
    > promocji za kazdy miesiac trwania umowy (czyli biorac neo na 3 lata i
    > zrywajac po 2 latach trzeba doplacic 24 * mieiseczna roznica, co daje

    aha

  • 10. Data: 2008-02-10 20:33:20
    Od: k...@g...com

    > nie składaj wypowiedzenia tylko napisz że odstępujesz od umowy.
    > Wzór takiego odstąpienia powinien być gdzieś tam dołączony do papierów.

    Dziękuję, za odpowiedź.