  • 11. Data: 2004-10-28 07:51:22
    Temat: Re: Zepsuty wodomierz.....
    Od: "G....." <g...@w...pl>

    > Wszystkie liczniki na raz? No cóż, mało prawdopodobne. Raczej bym
    > manipulacje podejrzewał. nie będę podawał publicznie sposobu na ich
    > zatrzymanie bez naruszania plomb. Ale w regulaminie spółdzielni czy
    > wspólnoty powinno być jakieś rozwiązanie. Wodociągi w takim wypadku liczą
    > ryczałtem. Ten ryczałt u nas jest w uchwale rady Miasta, bo wodociąg
    > miejski. Jak to u Was rozwiązano, to nie wiem, bo nie napisałeś, o co
    > dokładnie chodzi. Czy to jakiś wodomierz cząstkowy w bloku, czy główny w
    > domu.

    Gdyby jeden sie zepsuł to ok, ale zepsuły sie 2 od cieplej wody, w sumie
    wszystkich jest 2x3 +1. Wodomierze są w mieszkaniu w bloku. W wakacje był
    ostatni odczyt. Jesli wezmą
    srednią z ostatnich miesiecy to bede stratny bo nikt przez miesiac wody nie
    uzywał (wakacje),
    a potem jedna osoba sie wyprowadziła wiec tez zuzycie zmalało.

  • 12. Data: 2004-10-28 20:41:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "G....." <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ostatni odczyt. Jesli wezmą
    > srednią z ostatnich miesiecy to bede stratny bo nikt przez miesiac wody

    W wakacje ludzie z natury zamiast się myć, to się wietrzą. Bardzo rozsądne
    uzasadnienie. Boje się tylko, że może się jaklby co nie utrzymać. :-))

    > a potem jedna osoba sie wyprowadziła wiec tez zuzycie zmalało.

    No ryczałt jest na osobę. Jak się wyprowadziła, to będzie mniejszy.

  • 13. Data: 2004-10-31 09:59:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 27 Oct 2004 22:41:06 +0200, "G....." <g...@w...pl>
    wrote:

    >Jest sytuacja. Przychodzą spisac lcizniki a tu stan na 2 z 6 taki sam jak
    >przy spisaniu w sierpniu. Plomby całe ale liczniki stoją.
    A miales obowiazek korzystac z wody?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 14. Data: 2004-11-01 14:07:11
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> popełnił 28 paź 2004
    na
    pl.soc.prawo utwór news:clrqgo$n7m$3@inews.gazeta.pl:

    > W wakacje ludzie z natury zamiast się myć, to się wietrzą.
    > Bardzo rozsądne uzasadnienie.
    A jaka logika wnioskowania! :)))
    BTW nie badaj słuchu u much.

    --
    pozdro
    poreba, po przerwie

  • 15. Data: 2004-11-01 17:16:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > A jaka logika wnioskowania! :)))
    > BTW nie badaj słuchu u much.

    Bo co to za argument, ze były wakacje. Rozumiał bym, jakby zainteresowany
    wyjaśnił, ze wyjechał na całe wakacje z domu i z tego powodu wody nie
    zużywał. Zarządcy ciężko by było taki argument obalić. Ale sam fakt, że top
    były wakacje?