    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdjęcie z fotoradaru a druga dwupasmowa
    Date: Sat, 3 Apr 2010 10:56:29 +0200
    <hp5cj1$vfh$1@newsfeed1.man.lodz.pl> <hp5d0u$m0r$1@inews.gazeta.pl>
    <hp5djs$8b5$1@news.task.gda.pl>
    <9...@h...googlegroups.com>
    <hp5fvi$mkc$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@i...googlegroups.com>
    <hp5mt8$plt$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <e...@1...googlegroups.com>
    <hp6pgj$s34$1@node1.news.atman.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości

    > Ten mandat będzie zgodny z prawem.
    > Ale jeśli masz uzasadnione wątpliwości to powiedz to policjantowi,
    > wstępnie wytłumaczy, jak dalej będą wątpliwości to nie przyjmij
    > mandatu, sąd wytłumaczy. :-)

    Sądy w Polsce są omylne, olewające, tendencyjne itp. Sędziemu wisi, jaka
    jest prawda. Odwalić swoje, i iść do domu.
    Gwoli ścisłości dodam, że tak postępuje ogromna większość Polaków. Nie tylko
    w sądach.
    A najciekawsze, że jak sędzia ma coś zrobić, bo tak nakazują przepisy, jest
    bardzo zbulwersowany i bardzo go to boli. Sam widziałem, jak sędziowie byli
    obrażeni na cały świat, bo musieli robić badania okresowe (między innymi u
    okulisty) w przychodni, w której ja zawsze takie badania robię.
    Siedziałem z nimi w kolejce (okresowe są poza kolejnością, ale jak
    przychodzi 15 osób na okresowe, to i tak mają własną kolejkę), i
    wysłuchiwałem marudzenia, jakie te przepisy są złe, bo po co im badania. Ot
    poczucie prawa sędziów. Każdy powinien podlegać przepisom, oprócz nich
    samych.