  • Data: 2010-04-03 09:35:20
    Temat: Re: Zdjęcie z fotoradaru a druga dwupasmowa
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Kwi, 11:30, RadoslawF <r...@w...pl> wrote:

    > Przygotuj się na różne ewentualności bo jak napisałeś zdjęcia jeszcze
    > nie widziałeś i nie wiesz co dokładnie na nim zobaczysz.
    > Przygotuj się że ten który Cię wyprzedzał i wedle twojej opinii
    > jest winny na fotce będzie jechał jeszcze za tobą a nie przed.
    > A to oznacza że automat uruchomił się przez twoje wykroczenie
    > a nie "wyprzedzającego".
    >
    > I jak już od nich wyjdziesz to nie zapomnij nam napisać
    > co jednak było na fotce i jak się skończyło.
    >
    > Pozdrawiam

    Czekam na wezwanie, które do mnie "jedzie". Wolałem się jednak
    przygotować. BTW - po jakim czasie mandat ulega przedawnieniu - pytam
    dlatego, że ten mandat był wykonany w sierpniu zeszłego roku. Nie
    pytajcie skąd pamiętam szczegóły, ale po prostu pamiętam. To była dość
    nietypowa sytuacja, rzadko zdarza mi się widzieć przenośny fotoradar
    ustawiony na barierce rozdzielającej jezdnie w obu kierunkach.