  • 11. Data: 2010-09-05 21:56:34
    Temat: Re: Zatrzymanie swiadka?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:adbg1qwvinih$.5t2wocd449d0$.dlg@40tude.net...
> [...]
    21_latki-kierowca-byl-pijany,wiadomosc.html

    > Idź spytaj sędziego, który się pod tym podpisał. Może zrobią mu
    > współudział, może rzucił się z pięściami na policjanta, a może w kieszeni
    > miał skręta - nie wiadomo.

    Moze nie do końca wiadomo, kto kierował i obydwaj dostali zarzuty? No i
    zarówno jeden jak i drugi nie udzielił pomocy osobie rannej w wypadku.
    Jeżli z materiaow wynika, że mogłaby żyć, to obydwaj mogą dostać wyroki.

  • 12. Data: 2010-09-06 05:42:11
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 5 Wrz, 21:39, "WW3" <w...@o...pl> wrote:

    > To wiem, tylko pytanie moje czy mozna zgodnie z prawem zatrzymac swiadka.
    >
    > --

    A jazda z pijanym kierowcą, jesli wiesz, że jest pijany nie jest
    czasem karalna?

  • 13. Data: 2010-09-06 06:21:48
    Od: "macso" <m...@g...pl>

    Użytkownik "ww3" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.tvn24.pl/-1,1672257,0,1,smierc-ciezarnej-
    21_latki-kierowca-byl-pijany,wiadomosc.html

    > Pasazer zostal zatrzymany w areszcie. Na jakiej podstawie?

    za nieudzielenie pomocy i ucieczkę z miejsca wypadku

    macso

  • 14. Data: 2010-09-06 07:52:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-05 23:56, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Moze nie do końca wiadomo, kto kierował i obydwaj dostali zarzuty? No i
    > zarówno jeden jak i drugi nie udzielił pomocy osobie rannej w wypadku.
    > Jeżli z materiaow wynika, że mogłaby żyć, to obydwaj mogą dostać wyroki.

    Człowiek zaprowadził poszkodowaną na pogotowie i został zatrzymany
    za nieudzielenie pomocy ? Powiedział bym że milicyjne podejście
    do tematu. :-)

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2010-09-06 07:53:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-06 08:21, Użytkownik macso napisał:

    > za nieudzielenie pomocy i ucieczkę z miejsca wypadku

    To że zaprowadził na pogotowie i został z nią to była ucieczka
    czy nieudzielenie pomocy, a może jedno i drugie ?

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2010-09-06 10:04:29
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    ww3 wrote:

    > http://www.tvn24.pl/-1,1672257,0,1,smierc-ciezarnej-
    21_latki-kierowca-
    > byl-pijany,wiadomosc.html
    >
    > Pasazer zostal zatrzymany w areszcie. Na jakiej podstawie?

    Może jest właścicielem samochodu i go zgarnęli za udostępnienie
    pijanemu?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 17. Data: 2010-09-06 10:10:29
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    > A jazda z pijanym kierowcą, jesli wiesz, że jest pijany nie jest
    > czasem karalna?

    1. Nie jest.
    2. Nawet gdyby byla, udowodni mi ze wiedzialem.

  • 18. Data: 2010-09-06 11:58:58
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 6 Wrz, 12:10, "WW3" <w...@o...pl> wrote:

    > 2. Nawet gdyby byla, udowodni mi ze wiedzialem.

    Z monitoringu mozna by

  • 19. Data: 2010-09-06 13:43:27
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "ww3" <w...@o...pl> napisał
    > Pasazer zostal zatrzymany w areszcie. Na jakiej podstawie?

    Np. na podstawie uzasadnionego podejrzenia popełnienia przestępstwa.
    Nie było nas tam, nie wiadomo co się działo i co mówił. Ale wybacz, jak pod
    pogotowiem z samochodu "wysypują się" zwłoki z pijanym psażerem, który może
    np. nie potrafił składnie wytłumaczyć co się stało, albo próbował kryć
    kierowce i kłamać, to podstawa jest. Zresztą nie wiadomo czy zatrzymany czy
    doprowadzony choćby do wytrzeźwienia...

  • 20. Data: 2010-09-06 20:38:22
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w <news:i613ss$ikm$2@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > Moze nie do końca wiadomo, kto kierował i obydwaj dostali zarzuty? No i
    > zarówno jeden jak i drugi nie udzielił pomocy osobie rannej w wypadku.

    "Kierowca zawrócił na najbliższym rondzie i ruszył pod budynek pogotowia
    ratunkowego. Tam zostawił 21-latkę wraz z jednym z pasażerów i odjechał.
    Chłopak, który został na miejscu pobiegał po lekarzy."

    Co jeszcze mieli zrobić jeden z drugim, żeby uznano, że udzielili pomocy?

    Pytam serio.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]