  • 11. Data: 2011-06-22 12:12:34
    Temat: Re: Zatrzymanie przez policje - jakie prawa - kara?
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-22 14:09, SDD pisze:

    > Skoro samochody moga przejezdzac przez przjscie, na ktorym pali sie zielone
    > dla pieszych, a przez ktore piesi nie przechodza (gdy zjezdzaja ze
    > skrzyzowania), to nie rozumiem, czemu wobec pieszych maja byc nadal
    > utrzymane restrykcje.

    Po to, aby motłoch zawsze czuł się pod butem. Proste.

    (Ja tam na czerwonym zazwyczaj przechodzę/przejeżdżam. Jeszcze nie
    zostałem (za to) ukarany.)
    Powtarzam:
    Światło jest po to, aby ludzie na siebie nie wpadali. Jeśli wpadną, to
    winien jest ten, co wjechał na czerwonym. Jeśli nie wpadną, to *nie ma
    sprawy!!!*. A idiotyczne przepisy należy łamać. (Jak choćby abonament
    RTV - już 60% go łamie.)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 12. Data: 2011-06-27 06:55:57
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > winien jest ten, co wjechał na czerwonym. Jeśli nie wpadną, to *nie ma
    > sprawy!!!*. A idiotyczne przepisy należy łamać. (Jak choćby abonament

    No coz, porownanie abonamentu do przepisow ruchu drogowego jest bardzo
    adekwatne :-)
    Czerwone swiatlo jest po to zeby sie PRZED NIM zatrzymac. I tak mowia
    przepisy, czy tego chcesz czy nie. zabrania ono wejscia/ wjazdu na
    skrzyzowanie. Nie ma innej interpretacji.
    Tyle.

  • 13. Data: 2011-06-27 13:19:05
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-06-27 08:55, Misiek pisze:
    > Czerwone swiatlo jest po to zeby sie PRZED NIM zatrzymac. I tak mowia
    > przepisy, czy tego chcesz czy nie. zabrania ono wejscia/ wjazdu na
    > skrzyzowanie. Nie ma innej interpretacji.
    W Polsce. A w niektórych krajach (europejskich!) jest jak najbardziej
    dozwolone wejście/wjechanie. Czerwone światło oznacza tam mniej-więcej
    tyle samo co u nas żółte migające - jedź jak upewnisz się że możesz.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 14. Data: 2011-06-27 13:32:58
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-06-27 15:19, BartekK pisze:
    > W Polsce. A w niektórych krajach (europejskich!) jest jak najbardziej
    > dozwolone wejście/wjechanie. Czerwone światło oznacza tam mniej-więcej
    > tyle samo co u nas żółte migające - jedź jak upewnisz się że możesz.

    A możesz to czymś poprzeć? Tak solidnie, nie mniej-więcej. :(

    --
    spp

  • 15. Data: 2011-06-27 18:14:46
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > przepisy, czy tego chcesz czy nie. zabrania ono wejscia/ wjazdu na
    > skrzyzowanie. Nie ma innej interpretacji.

    Jak nie ma ? Przeczytaj jeszcze raz co ktoś napisał i naucz się na pamięć
    :-)

  • 16. Data: 2011-07-01 10:15:47
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 20 Jun 2011 20:34:32 +0200,
    SDD <s...@t...pl> screamed:

    > Swoja szosa - sugestia dla ustawodawcy - szkodliwosc spoleczna znikoma.
    > Pociagowi i pasazerom tez nie zaszkodzi delikwent za bardzo. Moze by tak to
    > jednak zdepenalizowac, co najwyzej obciazyc delikwenta/spadkobiercow
    > kosztami leczenia oraz powstalych opoznien.

    Chyba, że wpadnie pod. A wtedy pasażerowie pociągu mają jakieś 2h
    opóźnienia.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 12:15:25 user up 12850 days, 0:10, 1 user, load average: 0.02, 0.28, 0.80 ]

    Every program is either trivial or it contains at least one bug.