  • 1. Data: 2005-05-12 17:32:01
    Temat: Zasady zawierania umów z adwokatem
    Od: "***@polbox.com" <***@polbopx.com>

    Czy ktos wie cos na ten temat. Chodxi mi o sprawy procesowe. Czy moje
    pelnomocnictwo dla mojej siostry do reprezentowania mnie przed sadami musi
    byc potwierdzone notarialnie? Jesli tak bardzo prosze o podanie zrodla.

  • 2. Data: 2005-05-12 17:35:50
    Temat: Re: Zasady zawierania umów z adwokatem
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ***@polbox.com napisał(a):
    > Czy ktos wie cos na ten temat. Chodxi mi o sprawy procesowe. Czy moje
    > pelnomocnictwo dla mojej siostry do reprezentowania mnie przed sadami musi
    > byc potwierdzone notarialnie? Jesli tak bardzo prosze o podanie zrodla.

    Nie musi być w formie notarailanej. Tylko nie wiem jak ma sie do tego
    tytuł watku.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-05-12 18:18:31
    Od: "***@polbox.com" <***@polbopx.com>

    Po prostu chce sie zabezpieczyc zeby pozniej nie bylo zadnych problemow.
    Wyjezdzam z Polski i nie bede w stanie wrocic przez kolejne 6 m-cy. Jest to
    sprawa spadkowa - delikatna, chce upelnomocnic swoja siostre do
    reprezentowania mnie ale tak aby nie moglo dojsc do zadnych niepozadanych -
    z mojego punktu widzenia - sytuacji. Jest nas czworo rodzenstwa, mam wieksze
    zaufanie do swojej siostry ale ... sa jeszcze dwaj bracia. W zwiazku z tym
    moje pytanie czy gdyby doszlo do niepozadanego rozwoju zdarzen czy wymaga
    sie dokonania takiego pelnomocnictwa w formie notarialnej? I drugie pytanie
    jakie elementy formalnie powinno zawierac takie pelnomocnictwo?

  • 4. Data: 2005-05-12 18:30:18
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ***@polbox.com wrote:
> [...]
    > sie dokonania takiego pelnomocnictwa w formie notarialnej? I drugie pytanie
    > jakie elementy formalnie powinno zawierac takie pelnomocnictwo?

    czasmi ludzi nie rozumiem.
    Jeśli nie masz pojęcia co chcesz napisać, a nie jak to napisać, ani czy
    to ma rację bytu, to po co kombinujesz zamiast od razu iść do notariusza.