eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania › Re: Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania
  • Data: 2004-03-24 14:20:07
    Temat: Re: Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania
    Od: "Mariusz Wozniak" <x...@g...z._pl_.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c3rm82$j0i$1@inews.gazeta.pl...

    > Musza najpierw udowodnic Twoja wine.
    > Bo opowiadania ze, Ty wywylales wirusy z Twojego
    > konta jest zadnym dowodem.

    Nie konta, tylko komputera. A emailowe skanery antywirusowe sa zazwyczaj po
    stronie serwera smtp. Jak wiadomo, dzisiejsze wirusy maja wlasne silniki smtp i
    wysylaja sie z pominieciem serwerow smtp sieci macierzystej. Powiedz mi, w jaki
    sposob mozna odciac zalew wirusow z konkretnej maszyny, inaczej niz odcinajac
    ta maszyne natychmiast od sieci?

    X.