eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania › Re: [ot [OT]] Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania
  • Data: 2004-03-24 21:39:07
    Temat: Re: [ot [OT]] Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania
    Od: <w...@c...3miasto.net> szukaj wiadomości tego autora

    > to troll (Raf256Maj) - juz go tak okrzyknieto na pl.pregierz i
    > pl.comp.programming, gdzie RAF udzielal sie jako ekspert od C++ a nie umial
    > napisac prosciutkiego programu w tym jezyku

    > poza tym jest on zauroczonym uzytkownikiem linuxa z infantylnymi
    > stwierdzeniem - "co wszystko z microsoftu to musi byc be"

    be jest przede wszystkim ktoś co nie wie co robi - nieważne czy to jest
    windows, linux, Mac OS X czy NetBSD.

    i to że ktoś nie wiedział że rozsyła megabajty śmiecia w mailach to go nie
    usprawiedliwia.

    sam dostaje ok 40MB śmiecia typu wirusy i ok 10MB śmiecia typu spamy na
    skrzynke DZIENNIE. idzie to teraz automatycznie do /dev/null - ale zajmuje
    łącza w tym adresatów którzy przez to mają utrudnione życie.

    dlaczego ktoś taki jak ja ma tracić przez to że kto inny nie umie zapanować
    nad swoim komputerem używając systemu który nie rozumie? do tego w 99%
    przypadkach pirackiego.