eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania › Re: [ot] Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania
  • Data: 2004-03-24 21:45:48
    Temat: Re: [ot] Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania
    Od: <w...@c...3miasto.net> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak bym chcial posluchac kretynskich komentarzy napisal bym na pl.pregierz,
    > jednak interesowala mnie porada dotyczaca strony prawnej tej sytuacji. Nie

    umieść gdzieś na jakiejś stronie skan umowy którą podpisałeś z operatorem.

    Bez tego dyskusja i jakakolwiek pomoc nie jest możliwa.

    > jestem informatykiem, mam zainstalowane dwa oryginalne i bardzo czesto
    > uakutalniane programy antywirusowe, mimo to jakis wirus zainfekowal moj
    > komputer. Ale Tobie pewnie sie to nigdy nie przytrafilo?

    mi nie bo mam system w którym wiem co się dzieje. ale to jest rzeczywiście
    OT.

    Faktem jest natomiast że (chyba że umowa z operatorem stanowi inaczej w co
    wątpie) odpowiadasz za to co robisz w sieci.

    To czy robiłeś to specjalnie, czy też winny jest autor wirusa, microsoft,
    teściowa czy też twoja niewiedza nie jest tu istotne.