eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka" › Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
  • Data: 2009-02-26 18:38:00
    Temat: Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
    Od: Ania <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    HALF&HALF pisze:
    >> jesli mozesz udowodnic, ze do transakcji doszlo... masz jakies
    >> potwierdzenie na maila, to plus dla ciebie... na dobra sprawe jesli
    >> sprzedajacy dokumentuje sprzedaz na kasie fiskalnej... to na sile da
    >> sie udowodnic i dotrzec do takiego paragonu, to on musialby
    >> udowadniac, ze to nie tobie sprzedal ta rzecz
    >
    > Nauczylem sie z perspektywy czasu zbierac maile na temat zakupow tak tez
    > zrobilem z albumem za cene powyzej 600zl. Z racji tego ze rynek na takie
    > rzeczy u nas jest jaki jest album raczej zostawie bo nie widze
    > alternatywy. Zadzwonie tylko jutro i zapytam co z jakim kolwiek
    > paragonem zakupu. Rozumiem jakas gwarancja (na stronie gdzie nawet nie
    > ma jako takiego cennika nic o tym rowniez nie ma) chyba przysluguje na
    > takie cos? :-) Rok?

    podeslij link do tej strony - firmy - nie sklepu - bez koszyka, bo
    ciekawa jestem jak to wyglada i funkcjonuje, jesli chcesz robic zwrot...
    zawiadom firme, ze odstepujesz zgodnie z przyslugujacym ci prawem (w
    koncu kupiles poza siedziba) jeszcze mozesz sprobowac z rzecznikiem praw
    konsumentow pogadac telefonicznie, bo zdaje sie, ze ustawa tyczy sie
    wszystkich transakcji zawieranych na odleglosc, nie tylko tych z "koszykiem"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1