    From: Ania <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka"
    Date: Thu, 26 Feb 2009 19:38:00 +0100

    HALF&HALF pisze:

    > Nauczylem sie z perspektywy czasu zbierac maile na temat zakupow tak tez
    > zrobilem z albumem za cene powyzej 600zl. Z racji tego ze rynek na takie
    > rzeczy u nas jest jaki jest album raczej zostawie bo nie widze
    > alternatywy. Zadzwonie tylko jutro i zapytam co z jakim kolwiek
    > paragonem zakupu. Rozumiem jakas gwarancja (na stronie gdzie nawet nie
    > ma jako takiego cennika nic o tym rowniez nie ma) chyba przysluguje na
    > takie cos? :-) Rok?

    podeslij link do tej strony - firmy - nie sklepu - bez koszyka, bo
    ciekawa jestem jak to wyglada i funkcjonuje, jesli chcesz robic zwrot...
    zawiadom firme, ze odstepujesz zgodnie z przyslugujacym ci prawem (w
    koncu kupiles poza siedziba) jeszcze mozesz sprobowac z rzecznikiem praw
    konsumentow pogadac telefonicznie, bo zdaje sie, ze ustawa tyczy sie
    wszystkich transakcji zawieranych na odleglosc, nie tylko tych z "koszykiem"