    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zamiana mieszkań
    Date: Mon, 16 May 2011 13:55:01 -0500

    On 5/16/2011 1:23 PM, Janina Kozub wrote:

    > Jakbym się znała to bym nie pytała, teraz potrzebuję potwierdzenia lub
    > zaprzeczenia czy taka transakcja zamiany jest możliwa. Koszty zawsze
    > trzeba ponieść.

    Przede wszystkim taka transakcja kompletnie nie ma sensu.
    To jest pozbywanie sie własnego majątku.
    Przecież ten gościu nie ma żadnych praw do tego mieszkania, bo on ma
    tylko przydział z prawem pomieszkiwania tam sobie.
    To nie jest jego. Wiec co chcesz zamieniac, on nic nie ma. Zamien sie ze
    spółdzielnią, bo to oni są właścicielami tego mieszkania.