    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zamiana mieszkań
    Date: Mon, 16 May 2011 12:56:38 -0500

    On 5/16/2011 11:44 AM, Janina Kozub wrote:

    > Zamienić prawa do lokali : spółdzielcze własnościowe na społdzielcze
    > lokatorskie ?

    ale prawo lokatorksie nie ma żadnej wartości; to tylko prawo do
    zajmowania mieszkania będącego własnością spółdzielni.

    Chcesz sie zamienic na nic czy ten od lokatorki coś ci dopłaca?

    Bo ja tej zamiany nijak tu nie widzę.

    Co najwyzej podpisałbym przedwstępną umowę sprzedazy mieszkania pod
    warunkiem, że ci spółdzielnia przydzieli lokal po tamtym drugim, a po
    przydziale podpisał już właściwą umowę sprzedazy.