  • Data: 2004-06-11 22:28:17
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel H. wrote:

    > rzecz wzgledna, bo dla kanara byles zlodziejem

    dla kanara byłem osobą bez biletu, której została wystawiona opłata
    dodatkowa za jazdę bez biletu.

    > podobnie u mnie, kupilem, zaplacilem,
    > zrobie tylko drobny "myk"
    właśnie o ten myk się rozchodzi.

    > dla MS (i Ciebie) to byc moze rzecz straszna
    > ja nie czuje sie, abym wyrzadzal tak wielka krzywde,
    > na jaka wskazuje ilosc postow na ten temat
    > po pierwsze liczy sie zdrowy rozsadek

    Sorry, ale w prawie nie ma przepisów odwołujących się do twojego widzimisię.
    Wersja którą masz po zainstalowaniu na innym komputerze jest wersją
    używaną niezgodnie z licencją niezależnie od tego jak ci się wydaje.

    Wiesz, co jeżeli ty się zabierasz za prowadzenie działalności
    godspodarczej interpretując przepisy wg własnego widzimisię, to lepiej
    się za to nie zabieraj, bo cię ZUS i US zje w pierwszym miesiącu.
    I też się potem będziesz tłumaczył, że przecież zapłaciłeś ZUS tylko
    jeden dzień za późno, a tu zaraz ci chcą dowalić brakiem ubezpieczenia
    na całe pół roku.